تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزیده 90 با حال و هوای فوتسال/ بروزرسانی می‌شود بهترین گل دو ماه اخیر انتخاب شد/ مظلومی در کنار دایی و قلعه‌نویی رکورددار شد+فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزیده 90 با حال و هوای فوتسال/ بروزرسانی می‌شود
بهترین گل دو ماه اخیر انتخاب شد/ مظلومی در کنار دایی و قلعه‌نویی رکورددار شد+فیلم
برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و مخاطبان برنامه بهترین گل دو ماه اخیر را انتخاب کردند.

خبرگزاری فارس: بهترین گل دو ماه اخیر انتخاب شد/ مظلومی در کنار دایی و قلعه‌نویی رکورددار شد+فیلم



به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات اخیر فوتبال کشورمان پرداخت. سوال پیامکی این برنامه به بهترین گل 2 ماه اخیر اختصاص داشت. حضور یک بازیکن فوتبال بانوان به نام خانم الهام فرهمند از نکات جالب گرینه‌های پیش‌رو بود. مخاطبان 6 گزینه را پیش‌رو داشتند. 1- میلاد پاک پرور، 2- مسعود شجاعی، 3- سجاد شهباززاده، 4- الهام فرهمند، 5- احمد نوراللهی و 6- علیرضا وفایی.

  رای مخاطبان برنامه 90

  *این فیلم را ببینید.

  در ابتدای این برنامه کلیپی از تیم ملی فوتسال که موفق شدند قهرمانی قاره کهن را از آن خود کنند پخش شد و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی میهمان برنامه بود.

ناظم الشریعه درباره انتخاب گل برتر 2 ماه اخیر، به گل شاگردش علیرضا وفایی در تیم ملی فوتسال که در دیدار با ویتنام به ثمر رساند، رای داد. * از اوایل شهریورماه، مشخص شد که سکان تیم ملی فوتسال در اختیار ما خواهد بود. *دیدارهای تدارکاتی خوبی با روسیه و ایتالیا داشتیم، جام گرندپریکس را خوب شروع و خوب پایان دادیم. * به دنبال این بودیم که مالکیت توپ را در تیم‌مان بالا ببریم، چون دیدیم که تنها راه شکست تیم‌های ایتالیا و برزیل از این راه است. *دیدار با ازبکستان علاوه بر اینکه استرس جمعیت را داشتیم و شرایط تشویق تماشاگران آن‌ها کاملا با ما فرق داشت. آن‌ها سنج و غیره آوردند. *ما هیچ وقت گل اول بازی را نخورده بودیم و در بازی با ازبکستان گل اول را خوردیم و باعث افزایش روحیه آن‌ها شد. *حضور سرمربی اسپانیایی هم در راس کادرفنی ازبکستان باعث افزایش قدرت این تیم شد. *دفاع پاور پلی ما به صورت اروپایی است که با تمام تیم‌های آسیایی متفاوت است. * در جلسه با کفاشیان اشاره داشتم، که بدن سازی فوتسال با سایر رشته‌ها متفاوت است. *توانستیم آقای کشاورز را که مینیسک پایش کش آمده بود ظرف 48 ساعت برگرداندیم و در دیدار با ویتنام هم در اواخر بازی دو گل برای ما زد. *طیبی دنبال آقای گلی نبود و همه به دنبال قهرمانی بودیم. *طیبی باید 4 گل می‌زد تا به رقیب ویتنامی خودش می‌رسد که این اتفاق رخ نداد. * وفایی یکی از دوست داشتنی‌ترین فوتسالیست‌های ایران است. *فوتسال علی وفایی تکنیک خالی است و شرایط فوتسال ما بیشتر مالکیت تیمی است به همین جهت کمتر بازی کرد. *سپهر گلر تیم ملی را در برزیل امتحان کرده بودیم. بهترین شوت‌های ما را حمید احمدی می‌زند. *یکی از افرادی که نقش مهمی در این قهرمانی داشت، مهدی جاوید بود و در کار تیمی فوق العاده بود. *در فرودگاه برخی از دوستان برای استقبال آمدند. از فدراسیون هم آقایان ترابی و افتخاری در فرودگاه حضور داشتند. از وزارت ورزش کسی در فرودگاه حضور نداشت. *ما تنها تیمی بودیم که در این تودنمنت 3 کارت زرد گرفتیم و مدال فیرپلی هم برای اولین بار گرفتیم. *پس از هر بازی برای ما 100 دلار در نظر گرفتند و در فینال هم 500 دلار در نظر گرفته شد و قرار شد که پاداش ویژه داده شود. * ما همواره به دنبال وفاق ملی هستیم و از همه همکاران خواهش می‌کنیم هر نکته‌ای است به ما بگویند. * فوتسال در حال حاضر آبروی فدراسیون فوتبال ما است. * خدا را شکر می کنم که برای لحظاتی توانستیم لبخندی بر لب مردم بنشانیم و این به خاطر لطف رسانه ملی بود که باعث غرور ملی شد. *مسابقات جام جهانی در کلمبیا هم شهریورماه است و در مردادماه هم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است که احتمالا در تایلند خواهد بود.   *این فیلم را ببینید.  

  *ترین‌های هفته بیست و یکم فوتبال کشورمان پخش شد.

    برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

  گزارش سایپا - پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، پخش شد. *پرسپولیس در همه بازی‌های لیگ گل زده است. *41 درصد گل های خورده پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی *تیر خلاص به پرسپولیس توسط یک پرسپولیسی سابق *سایپا 4 بازی بدون باخت مقابل پرسپولیس   *این فیلم را ببینید.

  کارشناس داوری سایپا - پرسپولیس (مسعود مرادی) ایوبی بازیکن سایپا باید اخراج می‌شد. گل سایپا صحیح بود و روی لوبانوف خطا نشد. زرگر داور مسابقه به جای اینکه 8 دقیقه زمان را بگیرد، 5 دقیقه گرفت. خطای هند درون محوطه جریمه پرسپولیس صورت نگرفت. *این فیلم را ببینید.  

  گزارش دیدار استقلال - گسترش فولاد پخش شد که با برتری دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید.   *گسترش فولاد از وقتی که به لیگ برتر آمده تاکنون مقابل استقلال پیروز نشده است. *زیباترین گل فصل شهبازاده با گلزنی مقابل گسترش فولاد زد. *شهباززاده هر وقت در این فصل برای استقلال گل زده، آبی پوشان پیروز شدند. *اولین برد استقلال پس از 53 روز *استقلال در نیم فصل دوم تنها در یک بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.   مخالفت عادل با رایگان کردن بازی‌های لیگ  در ادامه برترین مربیان تاریخ لیگ برتر که بیشترین امتیاز را آوردند، مشخص شد و پرویز مظلومی در جمع 4 مربی برتر قرار گرفت.  

  ادامه دارد..

http://fna.ir/IKLE1T




لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


94/12/04 - 00:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن