تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان شمالي: كار براي جوانان نيازمند برنامه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار خراسان شمالي: كار براي جوانان نيازمند برنامه است
معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان شمالي گفت: هر كاري كه براي جوانان صورت مي‌گيرد بايد بر اساس برنامه و هدفگذاري شده باشد.

محمدابراهيم كاظمي روز چهارشنبه در نخستين نشست شوراي هماهنگي تشكلهاي جوانان خراسان شمالي افزود: از ورود بدون برنامه و هدف در كارهايي كه مرتبط با جوانان است بايد به شدت پرهيز شود.

وي گفت: تا زماني كه برنامه‌ريزي مناسب و هدفگذاري عيني براي جوانان نداشته باشيم موفقيت ما نيز براي جذب جوانان ناچيز خواهد بود.

معاون استاندار خراسان شمالي اظهار داشت: دوام و بقا جامعه و تداوم حركت انقلابي بسته به جوانان ما دارد كه مسووليت آينده كشور را بر دوش خواهند كشيد.

وي گفت: اگر بخواهيم حاكميت در چارچوب ارزشهاي اسلامي داشته باشيم بايد جهتي را دنبال كنيم كه جوانان ما مجهز به اصول اعتقادي و ديني شوند.

او افزود: اگر برنامه‌ها در اين جهت نتيجه مطلوبي داشته باشد، آن وقت جوانان مي‌توانند ايده‌هاي امروز ما را دنبال كنند.

معاون استاندار خراسان شمالي پيروزي انقلاب و نيز دفاع مقدس را مرهون تلاش جوانان دانست و افزود: اگر امام خميني(ره) توانست نيروهاي جوان را به عرصه انقلاب، دفاع و ساير صحنه‌هاي انقلاب بكشاند، اين روند با برنامه‌ريزي و هدفگذاري قبلي انجام شده بود.

وي گفت: امام راحل براي مسيري كه انتخاب كرده بودند برنامه و هدف داشتند و بر اساس آن نيز توانستند به نتيجه مطلوب كه پيروزي انقلاب اسلامي با كمك جوانان بود، برسند.

او جوانان ايراني را خلاق دانست و افزود: در شرايط فعلي نيز ما با كمك نيروهاي جوان خود به فناوري صلح‌آميز هسته‌اي دست يافته‌ايم و در اين زمينه به استقلال فكري و علمي رسيده‌ايم.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمنان كه در قالب طرح دهكده جهاني دنبال مي‌شود افزود: براي ايجاد استقلال فكري و اعتقادي در جوانان بايد برنامه ريزي داشته باشيم و كارها را با اولويت دنبال كنيم.

معاون استاندار خراسان شمالي مهمترين معضل فعلي مرتبط با جوانان را در جامعه "ازدواج، اوقات فراغت، هويت ملي و مشاركت اجتماعي" اعلام كرد و خواهان برنامه‌ريزي براي رفع اين مشكلات شد.

مديركل اداره تبليغات اسلامي خراسان شمالي نيز گفت: هرگونه ايجاد تغيير و تحول در جوامع نيازمند همكاري نيروهاي جوان است.

حجت‌الاسلام نورالله ولي‌نژاد افزود: بر اين اساس بايد برنامه‌ريزي ما براي اين قشر نيز متناسب با خواست و نياز آنها باشد.

وي مهمترين مشكل برنامه‌ريزي براي جوانان را موازي‌كاري دانست و اظهار داشت: براي فعاليت در عرصه جوانان كه اوقات فراغت يكي از آنها است از موازي‌كاري پرهيز و با همكاري، تعامل و سازماندهي آن را حذف كنيم.

شوراي هماهنگي تشكلهاي جوانان خراسان شمالي با همكاري ‪ ۱۰‬تشكل مرتبط با جوانان با مسووليت دفتر نمايندگي سازمان ملي جوانان در اين استان فعاليت مي‌كند. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن