تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در تیم ملی بودم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر ورزشی: فوتبال ایران > فوتسال - وحید شمسایی، کاپیتان اسبق تیم ملی، با تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم ایران و شخص ناظم الشریعه در تیم ملی گفت: من از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در فوتسال کشور بودم، زمانی که بزرگترین بازیکنان جهان در کنار مربیان ایرانی پرورش یافته اند، دلیل ندارد افراد خارجی به ایران بیایند که ضعیف تر از سطح فوتسال کشور هستند.
وی با بیان اینکه من اولین و سرسخت ترین مخالف حضور خسوس کاندلاس در تیم ملی بودم و همیشه برای این موضوع مرا سرزنش و مؤاخذه می کردند، افزود: اما الان خوشحالم که تیم با هدایت مربی ایرانی به راحتی و با اقتدار توانست به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کرده و ناکامی دوره قبل را جبران کند. ساختار بازی تیم ملی فوتسال یک ساختار صحیح، حرفه ای و باطراوت است و بازیکنان خواسته های مربی را تمام و کمال اجرا می کنند که یکی از دلایل این موفقیت پویایی لیگ فوتسال است.
بازیکنان تیم ملی که میانگین 26 سال دارند از جوانان باتجربه و باتجربه های جوان تشکیل شده اند که از امتیازات و ویژگی های لیگ پویای فوتسال است. به جرأت می توان گفت تیم ملی با نمایشی که در جام ملت های آسیا از خود به نمایش گذاشت، در جمع چهار تیم برتر جهان جای دارد.
[ مشاهده متن کامل خبر از ابتدا مخالف حضور مربی خارجی در تیم ملی بودم در روزنامه خبر ورزشی ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر ورزشی]
[مشاهده در: www.khabarsport.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن