تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814981037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«یک خانه پر زمستان» شنیدنی می شود/ همکاری ساکت و عقیلی


واضح آرشیو وب فارسی:هنر نیوز: آلبوم تصویری «یک خانه پر زمستان» با هنرمندی کیوان ساکت و سالار عقیلی به زودی در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی منتشر می شود.
به گزارش هنرنیوز؛ آلبوم تصویری «یک خانه پر زمستان» با هنرمندی کیوان ساکت و سالار عقیلی به زودی توسط موسسه «ایران گام» در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی منتشر توزیع می شود.
این آلبوم که برگرفته از کنسرت سال ۹۱ کیوان ساکت و سالار عقیلی است، مشتمل بر ۱۲ قطعه در دستگاه نوا، اصفهان، دشتی و شور از آثار شاعرانی چون مولانا، فریدون مشیری و تعدادی دیگر از بزرگان ادبیات فارسی کشورمان است که در آن علاوه بر همراهی نوازندگان برجسته موسیقی کشورمان، زنده یاد غلامعلی پور عطایی و زنده یاد ذوالفقار عسگریان به عنوان نوازنده حضور دارند.
کنسرت این اثر با نام «دست های بهم پیوسته» اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ با حضور نوازندگان سرشناسی چون زنده یاد علیرضا خورشیدفر، کریم قربانی، سیاوش ظهیرالدینی اجرا شد.
این آلبوم تصویری که انتشار آن تا چندی پیش نیز با حاشیه های زیادی روبه رو بود به زودی با تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری ارائه می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر «یک خانه پر زمستان» شنیدنی می شود/ همکاری ساکت و عقیلی در پایگاه خبری هنر ]

دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هنر نیوز]
[مشاهده در: www.honarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن