تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815328732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگیزه های انتشار لیست صدای ملت به روایت 3 عضو آن


واضح آرشیو وب فارسی:الف: علی مطهری گفت: فهرست انتخاباتی صدای ملت به دنبال جبران نقاط ضعف هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی است چرا که معتقدیم اصولگرایان به مساله حقوق شهروندی و آزادی بیان توجه لازم را ندارند واز جهتی هم اصلاح طلبان درمورد مسائل فرهنگی نقاط ضعف جدی دارند.
به گزارش ایسنا، علی مطهری که به همراه حسن غفوری فرد و علیرضا محجوب در نشستی خبری برای معرفی فهرست انتخاباتی اعتدال ملت سخن می گفت خاطر نشان کرد: ما خواستیم با لیست صدای ملت ضمن استفاده از نقاط قوت این دو جریان نقاط ضعف آنها را جبران کنیم، ما به عنوان یک لیست انتخاباتی در عرصه ی رقابت حاضر شدیم و هیچ تعصب گروهی نداریم و اعضای این لیست آزادند تا در سایر لیست های انتخاباتی حضور پیدا کنند و هیچ منعی برای این موضوع نداشتیم.
وی در ارتباط با علت قرار گرفتنش در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: حضور من در لیست اصلاح طلبان بنا به خواست آنها و عدم مخالفت من انجام شد؛ اما باید توجه داشت همه افرادی که در یک لیست حضور دارند کاملا و به طور صد در صد با هم عقاید مشترکی ندارند بلکه در اصول و چارچوب ها مشترک هستند.
وی در خصوص عملکرد مجلس نهم نیز گفت: مجلس ...
[ مشاهده متن کامل خبر انگیزه های انتشار لیست صدای ملت به روایت 3 عضو آن در الف ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن