تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري: امام خميني حق بزرگي برگردن بشريت امروز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري: امام خميني حق بزرگي برگردن بشريت امروز دارد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دكتر " محمود احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران گفت :‌ امام حق بزرگي بر گردن بشريت امروز دارد چرا كه امام آمد مسير زندگي بشر و مسير تاريخ را به سمت نقطه كمال و قله هاي ارزشمند اصلاح كرد.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، احمدي نژاد روز چهارشنبه در اولين روز از دومين دور سفر هيات دولت به استان چهارمحال و بختياري در اجتماع پرشور مردم شهركرد و در ورزشگاه انقلاب اين شهر افزود:‌اين روزها يك بار ديگر سرتاسر سرزمين ايران مشحون از عطر ياد و نام امام عزيز است، همه زندگي امام درس است ، امام حقيقتا احياگر كرامت انساني ، خدا پرستي ، عشق به انسان ها و احيا گر شخصيت انساني در دوره معاصر است .
رييس جمهوري خاطر نشان كرد : امام پيام آور همه خوبي ها و پيام آور همه انبيا الهي و صالحان و مجاهدان تاريخ براي بشريت امروز است.
احمدي نژاد اضافه كرد :اگر امام نبود و اگر نهضت امام نبود و اگر حركت شما ملت بزرگ همراه امام و پشت سر امام نبود، امروز بشريت در چنگال صهيونيست و استكبار و ماده پرستي له شده بود و نشاني از خوبي ها ، جوانمردي ها، آزادگي ها و پاكي ها در جهان باقي نمي ماند.
رييس جمهوري تصريح كرد: رمز موفقيت امام عوامل گوناگوني بود اما اين عوامل را مي توانيم در دو جمله خلاصه كنيم ، توكل بر خدا ، كار براي خدا ، اعتماد به خدا و بعد ايستادگي ، صبر و مقاومت.
رييس جمهوري در ادامه سخنان خود در اجتماع پرشور مردم شهر كرد، گفت :‌زندگي امام را نگاه كنيد، از اول همراه با سختي ها بود، پدر امام در مبارزه با قدرت هاي فاسد به شهادت مي رسد و همه زندگي امام همراه با سختي ها ، مبازرات و مواجهه همه جانبه با استبداد خشن وابسته به بيگانه بود در دوراني كه صدا ها در گلوها مانده و در سينه ها حبس شده بود، خفقان سنگين طاغوت بر اين سرزمين حاكم بود و حتي زماني كه بسياري از روشنفكران ، اهل قلم و مدعيان مبارزه از چپ و راست ، غربي و شرقي ، از ملي گرا و غير ملي گرا از ترس ساواك اهريمني و فشار طاغوت، سكوت و همراهي با طاغوت را در پيش گرفته بودند، امام ايستاد، و فرياد زد.
احمدي نژاد يادآور شد :‌امام خميني (ره)، زندان ، تبعيد ، توهين و جوسازي ها و قهر بسياري از به ظاهر مومنين و متدينين و نيش زبان هاي آنان را تحمل كرد و فشار آمريكا و سفارت آمريكا و انگليس را نيز تحمل كرد اما با توكل بر خدا ايستاد و مسير نجات ملت ايران، مسير استقلال ، آزادگي و مسير خدا پرستي را ادامه داد.
رييس جمهوري خاطر نشان كرد :‌ شما به خوبي به ياد داريد كه در دوران دفاع مقدس وقتي كه نتوانستند از طريق هجمه نظامي ملت ايران را بشكنند ، با فتنه آتش بس و فتنه صلح طلبي و فتنه تحريم اقتصادي و فشارهاي سنگين و تبليغات ناجوانمردانه آمدند تا در شرايطي كه دشمن بر بخش وسيعي از خاك ما حاكم بود، امام را و ملت ما را به سازش بكشند.
وي با اشاره به فرمايشات امام راحل در آن دوران حساس و سرنوشت ساز ،‌گفت :امام فرمود اگر خميني يكه و تنها هم بماند ،‌در برابر همه ابرقدرت ها خواهد ايستاد و آنگاه كه به ظاهر در دوران انقلاب تك و تنها بود،فرمود خميني سينه خود را براي سرنيزه هاي شما آماده كرده است، اما هرگز ذلت سازش با شما را نمي پذيرد.
احمدي نژاد تصريح كرد :‌عزيزان من ،توكل بر خداي امام و ايستادگي امام را ببيند كه امروز شرايط را در جهان به كجا رسانده است.
ادامه دارد...
سيام * 1908** 1324
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن