تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815040348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدم: مجلس دانش آموزی بهترین تمرین دموکراسی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم افتتاحیه هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در آذربایجان شرقی / مقدم: مجلس دانش آموزی بهترین تمرین دموکراسی است مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: مجلس دانش آموزی بهترین تمرین دموکراسی و مهارت های اجتماعی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲ اسفند ساعت 14:10

خبرگزاری پانا+مقدم: مجلس دانش آموزی بهترین تمرین دموکراسی است

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در مراسم انتخابات هیات رییسه شوراهای دانش آموزی استان و هشتمین دوره مجلس دانش آموزی در کانون فرهنگی و تربیتی شهید یاغچیان اظهار داشت: امروز با انتخاب دانش آموزان حاضر 7 نفر به عنوان نماینده استان به مجلس دانش آموزی کشور راه پیدا خواهند کرد و 7 نفر دیگر به عنوان اعضای هیات رییسه شوراهای دانش آموزی و مشاوران مدیر کل آموزش و پرورش استان انتخاب خواهند شد.
وی خطاب به دانش آموزان حاضر افزود:تصاحب حداقل 2 کرسی در هیات رییسه مجلس دانش آموزی کشور هدف شما باشد و با این که در دوره هفتم دانش آموزان شایسته ای از استان به مجلس دانش آموزی کشور راه پیدا کردند ولی متاسفانه نتواستند در هیات رییسه کشور صاحب کرسی شوند و لذا شما باید تلاش مضاعفی برای کسب این کرسی ها داشته باشید.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این که تمام رفتار و حرکات شما از بدو ورود رصد می شود تصریح کرد: تشکیل کمیته احراز صلاحیت از تفاوت های بارز انتخابات هشتمین دوره مجلس دانش آموزی می باشد و این کمیته می تواند دانش آموزانی را که خدای ناکرده می خواهند از طریق رفتار غیر اخلاقی رای کسب کنند را رد صلاحیت بکند.
مقدم اذعان داشت:بدانید که شما ابتدا دانش آموز هستید و نمایندگی در وهله بعدی است پس لازم است رفتار دانش اموزی خود ا فراموش نکنید.
وی با بیان این تمام تلاشمان این است امروز بهترین انتخابات را برگزار کنیم،گفت:مجلس دانش آموزی بهترین تمرین دموکراسی و مهارتهای اجتماعی است؛ یادیگیری نحوه تعامل با یکدیگر و تحمل همدیگر از ثمرات مجلس دانش آموزی است.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: تمرین کار گروهی و تمرین مردم سالاری دینی از ثمرات شوراهای دانش آموزی است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن