تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803000870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظاربیشتری ازاهالی بسکتبال داریم/تیم قطران کاوه حفظ می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیر تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان در گفتگو با مهر:
انتظاربیشتری ازاهالی بسکتبال داریم/تیم قطران کاوه حفظ می شود

قطران کاوه گرگان


شناسهٔ خبر: 3560450 - شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
استانها > گلستان

گرگان - مدیر تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان ضمن بیان اینکه انتظار بیشتری از اهالی بسکتبال شهر داریم با قاطعیت از حفظ این تیم سخن گفت. خبرگزاری مهر، گروه استان ها - محمدامین شعبانی: درحالی که زمان زیادی از تاسیس تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان نمی گذرد، این تیم در نخستین تجربه حضور در رقابت های کشوری عملکرد درخشانی برجای گذاشته است. قطران کاوه با مدیریت هامان هاشمی و حمایت بخش خصوصی با کسب پیروزی های متوالی به مقام قهرمانی لیگ زیرگروه بسکتبال کشور دست یافت و جواز صعود به لیگ دسته یک را به دست آورد. این تیم حدود دو سال پیش فعالیت های بسکتبالی خود را در گرگان آغاز کرد و امسال با استفاده از کادری مجرب و بازیکنان بومی راهی رقابت های کشوری شد. این تیم سال گذشته نیز می توانست در این مسابقات شرکت کند که به علت ناهماهنگی های صورت گرفته با یک دوره تاخیر راهی مسابقات شد. قطران کاوه با عملکردی که برجا گذاشته می تواند نویدبخش روزهای بهتری برای بسکتبال گرگان در سطح کشور باشد. در همین ارتباط، هامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از قهرمانی تیم تحت مدیریتش در لیگ زیرگروه بسکتبال گفت: باتوجه به تغییر قوانین و اجرای محدودیت سنی برای لیگ دسته یک و همین‌طور برگزار شدن لیگ زیرگروه به سبک لیگ دو، مسابقات سطح بالایی داشت و برخی بازیکنان پشت خط مانده در تیم هایی مانند عقاب تهران و استقلال زرین قشم حضور داشتند. هاشمی افزود: بر اساس پیش بینی و هدفی که داشتیم، تنها از ظرفیت بازیکنان بومی گرگان و کادرفنی متخصص و مجرب استفاده کردیم و به دنبال آن بودیم که تیم موفقی بسازیم. وی درباره اعضای کادرفنی تیم بیان کرد: دکتر محمدرضا ضیایی عضو هیئت علمی دانشگاه و فردی است که سال های زیادی در کنار تیم نخست شهر گرگان حضور داشته و مسئولیت سرمربی‌گری تیم قطران کاوه را بر عهده داشته است. وی ادامه داد: حمید شاهینی نیز یکی از بهترین مربیان شهر در رده پایه است و از بازیکنان این رده شناخت کافی دارد. ضمن اینکه مصطفی شجاعی که سابقه فعالیت در تیم نیروی زمینی تهران را دارد به همراه حسین خدایی در کنار تیم حضور داشند.

انتظار کسب عنوان قهرمانی را نداشتم مدیر تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان شروع تمرینات را یکی از ویژگی های مثبت عنوان کرد و گفت: یکی از تفاوت های ما با سایر تیم ها شروع زودهنگام تر تمرینات بود. با تمرینات منظم و همکاری هیئت بسکتبال گرگان، بازیکنان به هماهنگی خوبی دست پیدا کردند. هاشمی در مورد بازیکنان تیم گفت: تیم های رقیب ستاره های بسکتبال را جذب کردند اما تیم ما از بازیکنان تقریباً همسطح استفاده می کرد و در هر بازی می توانستیم به صورت چرخشی از آنها استفاده کنیم. وی درباره حضور بازیکن باتجربه بسکتبال گرگان در تیم قطران کاوه بیان کرد: اضافه شدن «هادی دهقان» به مجموعه، وزنه روحی بسیار خوبی بود و حضور وی در کنار بازیکنان موجب افزایش سطح تجربه تیم شد. وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار قهرمانی داشته اید یا خیر؟ گفت: به عنوان سرمایه گذار تیم اعتراف می کنم که کسب عنوان قهرمانی جزو اهدافم نبود اما ارتباط خوب میان کادرفنی و سرپرست و روحیه برتری جویی آنها این مهم را رقم زدند. حلقه مفقوده بسکتبال را کنار تیم آوردیم مدیر تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان تصریح کرد: باتوجه به اینکه سرمربی تیم روحیه جاه طلبانه ای داشت، از همان ابتدا در تمرینات به بازیکنان می گفت که برای قهرمانی تلاش کنید اما من خودم صعود به رده بالاتر برایم راضی کننده بود. هامان هاشمی درباره عوامل موفقیت تیم قطران کاوه بیان کرد: در درجه نخست لطف خداوند موجب کسب این موفقیت شد. تیم قطران کاوه حلقه مفقوده که همان پیشکسوتان هستند و از بسکتبال فاصله گرفته بودند را در کنار تیم ما آوردیم و از نظرات آنها استفاده می کردیم. هاشمی ادامه داد: همچنین اتحاد کم نظیر کادرفنی و سرپرستی موجب شد اعضای تیم بدون هیچ حاشیه ای در کنار هم تمرین و بازی کنند. تلاش بازیکنان نیز عامل دیگر موفقیت بود. برخی بازیکنان مانند حسین خلیلی سال ها پشت خط مانده بودند و بازیکنان جوان نیز فرصت نشان دادن توانایی های خود پیدا کردند. به گفته وی، با استناد به اعلام فدراسیون، قطران کاوه جزو معدود تیم هایی بود که از تمام بازیکنان خود در این مسابقات استفاده کرد. وی با تاکید بر رعایت مسائل اخلاقی اظهار کرد: رعایت اخلاق ورزشی برای ما بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل از بازیکنانی که می توانستند کمک زیادی به ما کنند اما مسائل اخلاقی در اولویت آنها در فضای ورزشی نبود را کنار گذاشتیم و قطعاً این روند را ادامه خواهیم داد.

با هزینه های منطقی به لیگ یک صعود کردیم این مدیر ورزشی درباره میزان هزینه های انجام شده در این مدت گفت: باتوجه به اینکه برخی هزینه های تیم از سوی اصغر مهاجر سرپرست تیم، صورت می گرفت نمی توانم به طور دقیق رقمی را اعلام کنم اما به غیر از پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان که بسیار معقول بود، سعی کردیم به صورت حرفه ای هزینه کنیم. هاشمی بیان کرد: تلاش کردیم برروی مسائل انگیزشی بازیکنان کار کنیم و به همین خاطر پیش از شروع مسابقات جشن کوچکی برای رونمایی از پیراهن آنها برگزار کردیم که بسیار جالب توجه بود. وی اظهار کرد: در مجموع هزینه زیادی انجام ندادیم و هزینه های صورت گرفته برای خود تیم و آبروی بسکتبال گرگان بوده است. مدیر تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان درباره دلایل اینکه چرا سال گذشته در لیگ زیرگروه کشور شرکت نکردند، یادآور شد: سال گذشته یک اتفاق استثنایی رخ داد و کسی مسئولیت آن را برعهده نگرفت. به خاطر ناهماهنگی، سال قبل در لیگ شرکت نکردیم هامان هاشمی خاطرنشان کرد: هیئت بسکتبال گرگان که در جریان فعالیت تیم بود، نامه آمادگی قطران کاوه در لیگ را به فدراسیون اعلام کرده بود اما فدراسیون اعلام کرد چنین نامه ای به دستشان نرسیده است! و این ناهماهنگی موجب شد که گرگان نماینده ای در جلسه قرعه کشی لیگ نداشته باشد. هاشمی درباره برنامه آینده این تیم گفت: آنچه که مسلّم است، تیم قطران کاوه قطعاً حفظ خواهد شد زیرا برای تیم برنامه پنج ساله نوشته ایم اما اینکه سال آینده در چه سطحی حضور خواهیم داشت، تا دو سه هفته دیگر مشخص می شود. قرار شده با بزرگترهای بسکتبال، شرایط تیمداری آینده را برآورد کنیم و مهم تر آنکه ببینیم در شهر چه اندازه عزم و جدیت برای حفظ این تیم وجود دارد. وی در ادامه به گلایه از برخی اهالی بسکتبال گرگان پرداخت و گفت: آنهایی که سال ها شعار بومی گرایی را سر می دهند و جای خالی بازیکنان بومی در بسکتبال را گوشزد می کنند به اندازه ای که انتظار داشتیم ما را مورد حمایت قرار ندادند. انتظار همگرایی و حمایت بیشتری درباره این تیم داریم زیرا شما می دانید که هزینه در ورزش خروجی ندارد و تنها عشق و علاقه است که حرف نخست را می زند. وی افزود: مجموعه ای هستیم که با عشق به بسکتبال گرگان سعی کردیم زمینه دیده شدن و تمرین حرفه ای را برای بازیکنان ایجاد کنیم تا این افراد در آینده بتوانند با کسب اعتماد به نفس لازم در سطح اول بسکتبال بازی کنند. به همین خاطر فکر می کردیم خانواده بسکتبال استقبال بیشتری از تیم قطران کاوه داشته باشند.

باید ببینیم عزم اهالی بسکتبال برای حفظ تیم چقدر است؟ مدیر تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان تصریح کرد: تاکید می کنم که باید ببینیم خواسته عموم اهالی بسکتبال برای حفظ این تیم چه اندازه است و اگر عزم عمومی برای فعالیت این تیم بخش خصوصی وجود داشته باشد، از نظر مالی آمادگی تیمداری در سطح بالاتر را خواهیم داشت. هاشمی در ادامه گلایه هایش بیان کرد: به عنوان تیمی که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال گرگان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده انتظار داشتیم برای روحیه دادن به اعضای تیم، اهالی بیشتری از بسکتبال روز فینال در سالن حضور پیدا می کردند. وی به هدف اصلی باشگاه اشاره و اظهار کرد: روز نخستی که هسته تیم تشکیل شد یک هدف پنج‌ساله را برنامه ریزی کردیم که پس از گذشت این پنج سال حضور موفقی در سطح اول بسکتبال کشور داشته باشیم. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم با حمایت و عزم عمومی اهالی ورزش به ویژه بسکتبال این روند خوب با شیب بهتر پیش برود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن