تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805436440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بابل: مردم در انتخاب کاندیدا هوشیارانه عمل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بابل:
مردم در انتخاب کاندیدا هوشیارانه عمل کنند
امام جمعه بابل گفت: یکی از خطرات برای نظام اسلامی، وجود افراد نفوذی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که مردم باید در انتخاب خود هوشیارانه اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: مردم در انتخاب کاندیدا هوشیارانه عمل کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه و لزوم توجه به نگه داشتن حرمت این ایام، اظهار کرد: هر فرد در جامعه شیعی و ولایی به نوبه خود حتی با نصب یک بیرق عزا، با حفظ حرمت ایام فاطمیه عشق و ارادت خود را به محضر بانوی دو عالم نشان دهد.

وی با انتقاد از برخی بی‌توجهی بازار به امور مناسبت‌های مذهبی، افزود: انتظار از بازار اسلامی این است که فضای بازار فضایی آکنده از عشق به اهل بیت (ع) و حفظ شئون متناسب با ایام مذهبی باشد.

امام جمعه بابل با دعوت از مردم برای حضوری حداکثری در دو انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: راهکار برطرف مشکلات کشور انتخاب فردی اصلح است تا ریل‌گذار آینده کشور را به‌درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: نمایندگان از طریق آرای مردم به این سمت برگزیده می‌شوند تا تدبیر و برنامه‌ریزی آینده کشور را انجام دهند.

روحانی با بیان اینکه انتخابات مشارکت در سرنوشت کشور است، اضافه کرد: عزت کشور، امنیت ملی و استواری ما در سایه انتخاباتی باشکوه با مشارکت بالای مردم است.

این مسئول ادامه داد: آنچه که مایه عظمت و استحکام نظام اسلامی در این برهه تاریخی محسوب می‌شود، حضور و مشارکت بالای مردم برای حفاظت از انقلاب است.

امام جمعه بابل با هشدار نسبت به برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده دشمن در ایام انتخابات، گفت: دشمن برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده و درصدد است مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند.

وی به اهمیت مجلس خبرگان رهبری و جایگاه این نهاد مهم پرداخت و تاکید کرد: مجلس خبرگان رهبری مهم‌ترین تصمیم‌گیری برای رکن انقلاب یعنی رهبری است.

روحانی با اشاره به انتخابی آگاهانه برای برگزیدن نمایندگان در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی، بیان کرد: هر برگه رای امانت بزرگ الهی است که باید با دقت و آگاهانه نام کاندیدای اصلح بر روی آن نوشته شود.

امام جمعه بابل با بیان ویژگی‌های انتخاب کاندیدای اصلح، اظهار کرد: به کاندیدایی رای بدهید که در فتنه‌ها قدرتمندانه از موضع ولایت و نظام دفاع کند.

وی دفاع قدرتمندانه از دین را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده منتخب برشمرد و تصریح کرد: کاندیدای اصلح کسی است که برای اسلامیت انقلاب و در دفاع از رهبری انقلاب سینه چاک باشد.

روحانی تعهد را مهم‌تر از تخصص عنوان کرد و افزود: تخصص‌ها هر چند بسیار خوب است اما تعهد به اسلام و انقلاب و خدمت به مردم بسیار مهم‌تر از آن است.

وی با انتقاد از تخریب چهره کاندیداها و شایعه‌افکنی در این عرصه، خاطرنشان کرد: اگر این فضای تخریب‌گرایانه ادامه پیدا کند، بعدها دامن خود افراد شایعه افکن و تخریب‌کننده را می‌گیرد.

امام جمعه بابل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره خطر عناصر نفوذی در نظام اسلامی، ادامه داد: یکی از خطرات برای نظام اسلامی، وجود افراد نفوذی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که مردم باید در انتخاب خود هوشیارانه اقدام کنند.

وی با اظهار نگرانی از مشکلات واحدهای تولیدی در کشور و افزایش بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: امروز تولیدی‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند که عمده مشکلات آنها در نحوه بازپرداخت بدهی آنها به بانک‌ها و موسسات مالی است.

روحانی گفت: در این فضای رکود اقتصادی، مسئولان بانک‌ها با فشارهای متعدد بر تولیدکنندگان روح تولید را در کشور نابود نکنند.

94/11/30 - 15:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن