تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی خیریه‌های فعال استان اصفهان در پنجمین جشنواره حسنات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معرفی خیریه‌های فعال استان اصفهان در پنجمین جشنواره حسنات استان‌ها > اصفهان - رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل در این جشنواره به تجلیل از خیریه‌های توانمند استان خواهیم پرداخت چرا که معتقدیم این امر زمینه ورود افراد دیگر جامعه را به سمت مباحث احسان و نیکوکاری باز خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سید علی نکویی  با اشاره به اینکه همواره در فرهنگ دینی و اسلامی ما به خیر خواهی و مصادیق احسان و نیکوکاری توجه شده است، گفت: خوشبختانه اصفهان یک شهر پیشتاز و دارای ظرفیت های بسیار در زمینه تشکیل خیریه ها است که تاکنون این خیریه‌ها منشاء برکات بسیاری برای رفع معضلات اجتماعی بوده‌اند. وی با اشاره به اینکه امروز پیچیدگی‌های زیادی در زندگی روزمره مردم وجود دارد که نیازمند رسیدگی است، افزود: برای حل معضلات اجتماعی لازم است تشکل‌های خیریه‌ با حضور در میان عموم مردم با موضوعات مختلف اجتماعی آشنایی بیشتر پیدا کنند. رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه حسنات بیان داشت: هم اکنون موضوع و قالب ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی درجامعه دچار تغییرات شگرف شده است و بر این اساس سازمان‌ها و ارگان‌های حمایت کننده از امور خیر باید به شکل ویژه برای این معضلات چاره اندیشی و راهکار ارائه کنند. وی اضافه کرد: امروز ضرورت خیرخواهی بیش از پیش درجامعه ما احساس می شود و بر این مبنا باید خیریه‌ها نیز با ارائه قالب‌های جدید حمایتی به میدان بیایند. نکویی با بیان اینکه البته خیریه‌های اصفهان دراین زمینه پیشتاز بوده‌اند، اظهار داشت: ما شاهد هستیم که تنوع خدمات خیریه ها ازمرز کمک مادی گذشته است و علاوه بربحث های حمایتی، خیریه‌هایی در زمینه فرهنگی، درمانی، حمایت از بیماران روانی و خانواده های بد سرپرست، یتیمان وغیره وجود دارند که مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره حسنات، با اشاره به اینکه از دو سال قبل به این جمع بندی رسیدیم که در جشنواره حسنات به معرفی خیریه‌های فعال استان اصفهان بپردازیم، گفت: هدف از این کار تجلیل وحمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه معتمدین محلات، افرادخیر، هیات امناء مساجد و قشرهای مختلف مردم بود که در ارتباط با خیریه‌ها پیشگام بوده‌اند. وی بیان داشت: بسیاری از این خیریه‌ها خدمات بسیاری را در طول سالیان به مردم ارائه کرده‌اند بدون اینکه نامی از آنها در جایی درج شده باشد و ما قصد داریم با این حرکت از فعالیت‌های عام المنفعه آنان قدردانی کنیم. نکویی تصریح کرد: هدف دیگر برای تجلیل از خیریه ها ارائه فعالیت‌های آنان به مردم است که برخی ازمسئولان خیریه‌ها با نگاه حمایت گرانه و صادقانه خود حتی حاضر به ارائه نام خود در رسانه نیستند. وی تاکید کرد: امسال نیز مانند سال‌های قبل به تجلیل از خیریه‌های توانمند استان خواهیم پرداخت چرا که معتقدیم این امر زمینه ورود افراد دیگر جامعه را به بحث‌های احسان و نیکوکاری باز خواهد کرد. نکویی با بیان اینکه باید فرهنگ خیرخواهی را در جامعه و به تمام اقشار جامعه گسترش دهیم، بیان کرد: درروزگاری که تلاش همه خانواده‌ها محدود به خانواده‌هایشان می‌شود باید نگاه و احساس خیراندیشی را تقویت و خدمات فرهنگی را به تمام اقشار جامعه تسری دهیم.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




پنجشنبه 29 بهمن 1394 - 18:49:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن