تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر معرفی شدند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: ششمین جشنواره استانی دفاع مقدس در تالار فرهنگ دیّر با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی دفاع مقدس استان بوشهر در تالار فرهنگ دیّر برگزار شد.
به گزارش سیرنگ با رأی هیئت داوران این جشنواره در بخش طراحی صحنه، الهام چنانی برای نمایش « «بچه های ته جاده آسفالت» از خارگ مقام برگزیده را به دست آورد.
شهربانو دریاسفر برای طراحی لباس نمایش «شعله های موج بادبان ماه» از دیّر عنوان طراح برتر جشنواره را به خود اختصاص داد و عماد عرب زاده و سید افشین کراماتی در بخش موسیقی در بخش موسیقی بدون اولویت مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش بازیگری زن با رأی هیئت داوران جشنواره مستوره زیارت زاده برای بازی در نمایش «باران و مینا» از گناوه مقام اول را به دست آورد و مقام دوم این بخش نیز به آیدا شیرالی برای نمایش«سی خرداد» از بوشهر تعلق گرفت.
 عطیه تمیمی بازیگر نمایش «بچه های ته جاده آسفالت» از خارگ و فریده درویشی و فاخته مؤمنی بازیگران نمایش«وقتی آلا مرُد» از دیّر عنوان بازیگری سوم زن را به صورت مشترک به دست آوردند.
در این بخش فاطمه رستمی برای نمایش «وقتی آلا مرُد» از دیّر مورد تقدیر ویژه هیئت داوران قرار گرفت.
...
[ مشاهده متن کامل خبر برگزیدگان جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر معرفی شدند + تصاویر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
برگزیدگان جشنواره تئاتر دفاع مقدس استان بوشهر معرفی شدند + تصاویر






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن