تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819540650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصه‌گوي امريكايي: قصه‌گويي وارد برنامه‌هاي درسي كودكان شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قصه‌گوي امريكايي: قصه‌گويي وارد برنامه‌هاي درسي كودكان شود
يك قصه‌گوي امريكايي كه در هجدهمين جشنواره بين‌المللي قصه‌گويي شركت كرده، گفت: قصه‌گويي بايد وارد برنامه‌هاي درسي كودكان در مدارس شود.


مايك لي لاكت با اشاره به گسترش فناوري در دنيا بر ضرورت توليد محتواي جديد براي جذب مخاطب در حوزه قصه‌گويي براي ورود به دنياي مجازي تأكيد كرد و افزود: محتواي جديد و جذاب به صورت يك مجموعه مي‌تواند با ورود به دنياي مجازي، فناوري را در اختيار بگيرد.  
وي با اشاره به اينكه قصه‌گويي با تأثير مثبت بر قدرت سخنوري كودكان، توان برقراري ارتباط را در آنها افزايش مي‌دهد و از طرفي درك شنيداري آنها را تقويت مي‌كند، افزود: قصه‌گويي مهارت‌هاي شنيداري، گفتاري و همچنين مهارت‌هاي خواندن را تقويت مي‌كند.  وي با اشاره به نتايج تحقيقات انجام شده در كشور تايوان گفت: قصه‌گويي قدرت زبان‌آموزي را در كودك و حتي بزرگسالان تقويت مي‌كند.
اين قصه‌گوي امريكايي با اشاره به سابقه قصه‌گويي در اين كشور گفت: در حال حاضر يك شبكه ملي قصه‌گويي به نام NSN با فعاليت خود در اقصي نقاط امريكا قصه‌گويي را ساماندهي و هدايت كرده و سالانه با دعوت از قصه‌گويان از سراسر جهان، مهم‌ترين جشنواره قصه‌گويي را در اين كشور برگزار مي‌كند.  
وي با تأكيد بر اينكه قصه‌گويي بايد وارد برنامه‌هاي درسي كودكان در مدارس شود، افزود: شبكه ملي قصه‌گويي قسمتي از فعاليت‌هاي خود را به اهداف آموزشي اختصاص داده است و از اين شيوه براي رسيدن به آموزش‌هاي مهم استفاده مي‌كند.  قصه‌گوي قصه «آواز خواندن كدو تنبل» ضمن تأكيد بر ويژگي ارتباطي قصه‌گويي گفت: قصه نقش پل ارتباطي ميان انسان‌ها را برعهده دارد و انسان‌ها با برقراري يك ارتباط عاطفي از اين طريق به قرابت ارتباطي و فرهنگي رسيده و شناخت بهتري از هم خواهند داشت.





تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن