تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب محدوده ازگل امشب قطع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب تهران: آب محدوده ازگل امشب قطع می شود شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد آب مناطقی از ازگل امشب تا صبح فردا قطع می شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت 16:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران آمده است، به منظور انجام عملیات عمرانی بازسازی شبکه آب رسانی واقع در خیابان ازگل، محدوده زیر از ساعت ٢٣ امشب ( چهارشنبه 28 بهمن ماه) تا ساعت پنج صبح فردا (پنجشنبه 29 بهمن ماه) دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.
برپایه این اطلاعیه، محدوده قطع آب از شمال؛ میدان اوشان، حدفاصل بزرگراه امام علی (ع) و بلوار نیروی زمینی، از جنوب؛ بزرگراه بابایی، حدفاصل بلوار نیروی زمینی و خیابان لنگری، از شرق؛ بلوار نیروی زمینی، حدفاصل بزرگراه ارتش و بزرگراه شهید بابایی و از غرب؛ خیابان لنگری، حدفاصل بزرگراه ارتش و بزرگراه شهید بابایی است.
این اطلاعیه افزود، تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر خواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن