تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819340024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان آسیا می شوم اما رقیب بولت نه!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قهرمان آسیا می شوم اما رقیب بولت نه!
دونده 60 متر ایران می گوید می تواند طلا یا نقره آسیا را کسب کند اما هرگز نمی تواند حریف یوسین بولت شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دو و میدانی ایران امروز راهی دوحه قطر می شود تا در رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا شرکت کند. رضا قاسمی دونده ۶۰ متر تیم ملی می گوید:« بدون شک روی سکو خواهم رفت و رنگ مدالم هم طلایی یا نقره‌ای است. رکورد من در دوی ۶۰ متر، ۶ ثانیه و ۵۸ صدم است. اگر بتوانم این رکورد را در المپیک و جام جهانی هم تکرار کنم، بدون شک نتیجه خوبی به دست می‌آورم.»

او در ادامه گفت:« البته حضور در مرحله فینال رقابت‌های جهانی دو و میدانی آمریکا هم نتیجه بسیار قابل توجهی است و امیدوارم این اتفاق برای من و دو و میدانی ایران بیفتد. رقبای اصلی من از آمریکا، جامائیکا و قطر در جام جهانی حاضر می‌شوند.»

قاسمی درباره تجربه حضورش کنار یوسین بولت، دونده سرشناس جامائیکا می گوید:« سال گذشته در مسابقات دوی ۱۰۰ متر قهرمانی جهان، قرعه‌کشی به گونه‌ای انجام شد که من در خط پنج کنار یوسین بولت افسانه‌ای که در خط ۶ می‌ایستاد قرار گرفتم. این افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شد. او تمرکز زیادی داشت و من هم سعی می‌کردم روی کارم متمرکز باشم. پس از استارت حدود ۵۰ متر شانه‌ به شانه بولت دویدم اما در ۵۰ متر دوم او مانند تیری که از چله رها شده باشد، از تیررس همه دور شد. واقعا بولت ورزشکاری استثنایی است و فکر نمی‌کنم کسی بتواند به گردپایش برسد.»


09:03  1394/11/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن