تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان به ائتلاف ضد داعش پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عربستان به ائتلاف ضد داعش پیوست




عربستان سعودی سال گذشته اعلام کرده بود که در جنگ علیه داعش شرکت خواهد کرد ولی عملاً تمام تمرکز خود را برای بمباران اماکن مسکونی یمن به کار گرفته است.





خبرگزاری مهر: عربستان سعودی سال گذشته اعلام کرده بود که در جنگ علیه داعش شرکت خواهد کرد ولی عملاً تمام تمرکز خود را برای بمباران اماکن مسکونی یمن به کار گرفته است.

به گزارش رویترز، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد عربستان در حملات هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا علیه تروریست های داعش شرکت می کند.

کارتر روز سه شنبه اعلام کرد: در حملات آخر هفته که علیه داعش برنامه ریزی شده است برای اولین بار عربستان سعودی نیز حضور خواهد داشت.

عربستان سعودی سال گذشته اعلام کرده بود که در جنگ علیه داعش شرکت خواهد کرد ولی عملاً تمام تمرکز خود را برای بمباران اماکن مسکونی یمن به کار گرفته است.

پیتر کوک سخنگوی پنتاگون نیز روز سه شنبه در بیانیه ای رسمی حضور عربستان در سوریه را اعلام کرد و گفت: البته هنوز نقش عربستان در عملیات علیه داعش و منطقه مورد عملیات مشخص نشده است.

چند سالی است که نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا حملات هوایی خود در سوریه را انجام می دهند ولی شواهد نشان از پیشرفت اندک این نیروها دارد.

به گفته مقامات آمریکایی عربستان تعهد کرده است که حضورش در سوریه و حملات هوایی علیه داعش پر رنگ باشد. چند روز پیش دولت عربستان جنگنده های خود را در پایگاههای هوایی ترکیه مستقر کرده بود.







تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن