تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعقیب و گریز دزد و پلیس در آزادگان


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه شهروند: شهروند| فرار دزد جوان لحظات مخاطره آمیزی را برای پلیس و رانندگان خودروها در بزرگراه آزادگان رقم زد. این مرد جوان در حالی که سوار بر خودرویی بود، با حرکات مخاطره آمیز قصد داشت تا از دست پلیس بگریزد.
ساعت 16 دهم بهمن ماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشتزنی در بزرگراه آزادگان به یک خودرو پراید مظنون شدند که پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت است.
با شناسایی خودرو سرقتی، مأموران به راننده پراید دستور توقف دادند اما راننده پراید با انجام حرکات مخاطره آمیز و افزایش سرعت، اقدام به فرار می کند.
تعقیب و گریز میان واحد گشت پلیس آگاهی و خودرو پراید دقایقی ادامه می یابد تا سرانجام زمانیکه راننده پراید قصد داشت به سمت منطقه یافت آباد تغییر مسیر دهد، خودرو به علت سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل آن، با جدول کنار اتوبان برخورد کرد و واژگون و متوقف شد.
با وجود واژگونی خودرو، راننده و سرنشین پراید قصد فرار به صورت پیاده را داشتند که با شلیک تیر هوایی، توسط مأموران دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
دو سرنشین خودرو ...
[ مشاهده متن کامل خبر تعقیب و گریز دزد و پلیس در آزادگان در روزنامه شهروند ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه شهروند]
[مشاهده در: www.shahrvand-newspaper.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن