تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان بازرگاني قم: با متخلفان و محتكران كالا برخورد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس سازمان بازرگاني قم: با متخلفان و محتكران كالا برخورد مي شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس: بازرگاني

رييس سازمان بازرگاني استان قم از برخورد جدي با محتكران و متخلفان خبر داد و افزود: در طرح نظارتي ويژه نيمه خرداد 247 مورد تخلف كشف و 222 پرونده در اين راستا تشكيل شد.

به گزارش ايسنا، حسن جمشيديها، گفت: در طرح نظارتي ويژه نيمه خرداد كه از 14خرداد آغاز شد و به مدت شش روز ادامه داشت، از هزار و 286 واحد صنفي بازرسي به عمل آمد و در اين بازرسي‌ها 222 واحد متخلف شناسايي شده و 247 مورد تخلف به ارزش 443 ميليون ريال كشف شد.

وي اضافه كرد: از 222پرونده تشكيل شده، هشت پرونده غيرصنفي بوده و براي رسيدگي به تعزيرات حكومتي ارسال شد و همچنين 137پرونده صنفي در هيئت‌هاي ثابت و سيار رسيدگي به تخلفات صنفي كه در ايام تعطيلات فعال بودند، مورد رسيدگي قرار گرفت و واحدهاي متخلف بيش از 196ميليون ريال جريمه شدند.

رييس سازمان بازرگاني استان قم، ادامه داد: از پرونده‌هاي تخلف تشكيل شده 32پرونده در ارتباط با عرضه چاي، 29پرونده در ارتباط با عرضه قند و شكر، 17پرونده در ارتباط با عرضه پودر شوينده، شش پرونده در ارتباط با عرضه روغن كالابرگي و چهار پرونده در ارتباط با عرضه برنج بوده است.

وي تصريح كرد: بيشترين كالاهاي مورد تخلف شامل سه هزار و700 بسته پودر شوينده، 26هزار و 500 كيلوگرم برنج، 9 هزار و 110كيلوگرم قند و شكر، 756 كيلو چاي، سه هزار و453 كيلو روغن كالابرگي، چهار هزار و760 بطري آب معدني، دو هزار و250 بطري نوشابه و هزار و 525 پرس انواع غذاهاي رستوراني بوده است.

جمشيديها بيان كرد: با اجراي طرح ياد شده از سودجويي افرادي كه در ايام تعطيلات قصد داشتند به سوءاستفاده و گرانفروشي بپردازند، جلوگيري به عمل آمد و با افراد متخلف نيز قاطعانه برخورد قانوني صورت گرفت.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن