تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای ساخت فیلم از خانواده متوسلیان اجازه گرفتیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برای ساخت فیلم از خانواده متوسلیان اجازه گرفتیم
امير متوسليان برادر كوچك‌تر احمد متوسليان كه زندگي‌اش در درام زندگينامه‌اي «ايستاده در غبار» تصويرسازي شده بود، به تازگي به طرح اين ادعا پرداخته كه به دليل مخالفت با برخي قسمت‌هاي فيلم اجازه اكران آن را نخواهد داد.
نویسنده : حامد مظفري 
محمدحسين مهدويان، كارگردان جوان «ايستاده در غبار» در پاسخ به اين ادعا با بيان اينكه فيلمش هم پروانه ساخت دارد و هم پروانه نمايش گفت: ما به هنگام توليد فيلم از خانواده ايشان اجازه گرفتيم و اگر فيلم را با دقت ديده باشيد مي‌بينيد كه هم صداي خواهر و هم صداي برادر حاج احمد به عنوان نريشن در فيلم شنيده مي‌شود.
وي ادامه داد: همزمان با جشنواره هم فيلم را براي اعضاي خانواده ايشان نشان داديم. پدرشان كه در قيد حيات نيستند و مادرشان هم كه توانايي تماشاي فيلم ندارند، اما در اين نمايش خواهران و برادرزادگان ايشان حاضر بودند و به‌رغم اظهارنظر هيچ كدام به طرح چنين ادعايي نپرداختند.
مهدويان افزود: يكي از خواهران حاج احمد درباره طرح ازدواج مجدد پدرشان در فيلم مسئله داشت كه در اين باره هم بنا شد صحبت كنيم تا رضايت خاطرشان جلب شود، اما اينكه به فيلم اجازه اكران نمي‌دهند اصلاً طرح نشد.
محمدحسين مهدويان كه فيلمش بهترين فيلم جشنواره سي و چهارم فجر شده درباره اينكه امير متوسليان گفته براي ساخت فيلم هيچ‌كس به سراغ وي نرفته به سينماژورنال بيان داشت: ايشان به هنگام گم شدن حاج احمد متوسليان فقط 11- 10 سال سن داشت و طبيعي بود كه براي جمع‌آوري اطلاعات نمي‌شد به ايشان رجوع كرد.
اين كارگردان با اشاره به گلايه‌هاي برادر كوچك احمد متوسليان از بخش‌هايي از فيلم كه به رابطه پدر خانواده با فرزندان مي‌پردازد، گفت: بخش‌هاي كودكي و نوجواني حاج احمد مربوط به دهه‌هاي 30 و 40 است؛ يعني زماني كه اين برادر كوچك‌تر اصلاً به دنيا نيامده بود. محمدحسين مهدويان با بيان اينكه دوست دارد فيلمش بدون هر گونه پيش‌داوري به اكران برسد، گفت: دلم مي‌خواهد مخاطب بدون پيش‌داوري به تماشاي فيلم بنشيند و خودش باشد كه درباره اثر قضاوت كند. «ايستاده در غبار» كه به سفارش سازمان هنري- رسانه‌اي اوج و به تهيه‌كنندگي حبيب‌الله والي نژاد ساخته شده است، داستان زندگي پرفراز و نشيب احمد متوسليان فرمانده لشكر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) از دوران كودكي تا زمان مفقود شدن را روايت مي‌كند. ساختاري كه محمدحسين مهدويان كارگردان «ايستاده در غبار» براي روايت برگزيده، ساختاري مستندگونه است كه در آن بخش‌هايي از اتفاقاتي كه متوسليان با آن روبه‌رو شده بود، براساس روايت شاهدان عيني به صورت سينمايي بازسازي شده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن