تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه‌هایی با قابلیت جابه‌جایی/مسکن‌های متحرک چند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خانه‌هایی با قابلیت جابه‌جایی/مسکن‌های متحرک چند؟ اقتصاد > مسکن - اقتصاد نیوز نوشت:ساختمان‌های پیش‌ساخته یکی از آخرین محصولات و روش‌های ایجاد و گسترش واحد‌های مسکونی هستند که از نگاه برخی می‌تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن ازدیاد جمعیت با مسکن همراه با امکانات رفاهی باشد.

ساختمان‌های پیش‌ساخته یکی از آخرین محصولات و روش‌های ایجاد و گسترش واحد‌های مسکونی هستند که از نگاه برخی می‌تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن ازدیاد جمعیت با مسکن همراه با امکانات رفاهی باشد. عباس رحیمی، تولید‌کننده خانه‌های پیش‌ساخته در مورد این سازه‌ها  گفت: در تکنولوژی سازه‌های پیش‌ساخته سبک، اتصالات به صورت یکپارچه (دیوار به دیوار، سقف به دیوار و دیوار به پی) است. 

وی درمورد قیمت این کالا گفت: در حال حاضر ساخت یک متر مربع از ویلای لوکس با مصالح نوین و درجه یک پیش‌ساخته، حدود یک میلیون ۳۶۰هزار تومان تا دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان هزینه دارد. ساخت هر متر مربع آپارتمان مسکونی معمولی نیز بین ۶۸۰هزار تومان تا یک میلیون و ۴۰۰هزار تومان هزینه دارد. 

این تولید کننده در مورد ویژگی‌های طرح‌های پیش‌ساخته عنوان کرد: فناوری مدرن در خانه‌های پیش‌ساخته این اختیار را به مهندسان و طراحان می‌دهد که بعد از چند سال یا در زمان ساخت، تغییرات اساسی را با کمترین هزینه انجام دهند. 

رحیمی تصریح کرد:این ساختمان‌ها قابلیت دمونتاژ را دارند، به نحوی که می‌توان این سازه‌ها را بعد از نصب به‌راحتی به مکان دیگری انتقال داد. 

این فعال عرصه ساخت وساز در واکنش به این که برخی احساس می‌کنند این خانه‌ها محکم و عایق نیستند  گفت: این سازه‌ها در مقابل زلزله‌های شدید مقاومت کنند، زیرا ساختار آن به صورت مدولار و انعطاف‌پذیر است و البته بسیار سبک و محکم ساخته می‌شوند.







22439

کلید واژه ها: بازار مسکن تهران - قیمت مسکن - مسکن -




جمعه 23 بهمن 1394 - 13:05:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن