تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815002848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی با حذف بوخوم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی با حذف بوخوم
بایرن مونیخ با برتری 3 بر صفر برابر بوخوم به نیمه نهایی جام حذفی آلمان راه یافت.
آفتاب :  بایرن مونیخ و بوخوم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان موسوم به لیگ پوکال به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید تا بایرنی ها در جام حذفی نیز به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در این دیدار بوخوم تنها 39 دقیقه برابر بایرن مونیخ توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا اینکه روبرت لواندوفسکی گلزن قهار باواریایی ها توانست در این دقیقه دروازه بوخوم را باز کند.


در اواخر نیمه نخست، کار برای بوخوم سخت شد و سیوک مدافع این تیم با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و داور یک ضربه پنالتی به سود بایرن اعلام کرد که البته توماس مولر قدر این موقعیت را ندانست تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن به پایان برسد.


به گزارش ایسنا،در نیمه دوم بایرن مانند نیمه نخست بازی برتری از خود نشان داد و توانست 2 بار دیگر دروازه بوخوم میزبان خود را باز کند و با برتری قاطع به مرحله بعد صعود کند. تیاگو آلکانترا در دقیقه 61 توانست گل دوم این بازی را به نام خود ثبت کند. در اواخر مسابقه و در دقیقه 90 باز هم نوبت به روبرت لواندوفسکی رسید تا گل سوم تیمش و گل دوم خود را به ثمر برساند تا بار دیگر درخشش خود را در این فصل نشان دهد.











تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن