تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم مراغه ای رتبه اول کشوری در حوزه سنجش و ارزشیابی را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دومین دوره جشنواره تجربیات برتر؛ معلم مراغه ای رتبه اول کشوری در حوزه سنجش و ارزشیابی را کسب کرد در دومین دوره جشنواره تجربیات برتر، معلم مراغه ای رتبه اول کشوری در حوزه سنجش و ارزشیابی را کسب کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت 09:39

خبرگزاری پانا+معلم مراغه ای رتبه اول کشوری در حوزه سنجش و ارزشیابی را کسب کرد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،مرتضی کیوانی معلم مراغه ای موفق شد رتبه اول کشوری دومین دوره جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی با ارائه طرحی با عنوان ((تجربه ای جدید در شیوه سنجش و ارزشیابی دروس هنرستان با استفاده از نرم افزارهای آموزشی )) را کسب کند. کیوانی گفت: هدف از ارایه طرح ذکر شده بهبود وضع نمرات هنرجویان در دروس تئوری کارگاهی هنرستان می باشد و همچنین ایجاد تسهیل در فرآیند یاددهی-یادگیری ، اعمال جذابیت و دقت بالا در انتقال مطلب ، بازدهی بیشتر در زمان کمتر ، ایجاد علاقه در هنرجویان برای یادگیری و تسهیل و افزایش تعداد اجرای آزمونهای مستمرکلاسی و کارگاهی از اهداف جزئی این طرح به حساب می آید. وی افزود : این نرم افزار حاصل 4سال کار مستمر بوده که برای تهیه و تدوین آن تلاشهای شبانه روزی صورت گرفته است تا بتوانیم گامی در آموزش و آزمون بهتر از هنرجویان برداریم. دومین دوره جشنواره تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی که از بهمن 1393شروع شده بود با اعلام نتایج در دو مرحله در بهمن 94 به کار خود پایان داد و نتایج مرحله استانی این جشنواره در تیر ماه 1394 اعلام گردید که از استان آذر بایجان شرقی8 طرح بعنوان طرح برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند. در مرحله کشوری که توسط کارشناسان مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش داوری گردید طرح ارائه شده مرتضی کیوانی بعنوان طرح اول کشوری برگزیده شد. مرتضی کیوانی مراغی کارشناس مکانیک خودرو از دانشگاه شهید رجائی تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک شاخه تبدیل انرژی می باشد وهم اکنون با 16سال سابقه در هنرستان شهید شکاری مراغه به عنوان معاون اجرائی مشغول خدمت است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن