تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای نگهبان بیانیه داد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شورای نگهبان بیانیه داد




شورای نگهبان در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه وظیفه خطیر حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام و صیانت از آرای مردمی را برعهده دارد، نوشت: بیش از پیش آماج حملات دشمنان قسم خورده انقلاب قرار داریم.





خبرآنلاین: شورای نگهبان در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه وظیفه خطیر حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام و صیانت از آرای مردمی را برعهده دارد، نوشت: بیش از پیش آماج حملات دشمنان قسم خورده انقلاب قرار داریم.

مشروح اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"اِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَيهِ‍م و لا هُم يَحزَنُون"

دهه فجر يادآور حماسه ملت غيور و عدالت‌خواهي است كه سالهاي سال طعم تلخ زورگويي و بي عدالتي حكومت‌هاي فاسد پادشاهي را چشيده و از جور و ستم حاكمان مستبد به ستوه آمده بودند بنابراين به نداي حق طلبي مردي از سلاله پاك ائمه معصومين عليهم السلام لبيك گفته و با جانفشاني‌هاي بسيار سرانجام پيروزي انقلاب‌شان را كه ثمره خون شهداي والامقامي بود در 22 بهمن 57 جشن گرفتند.

اينك در حالي به استقبال سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي مي‌رويم كه همچنان استكبار جهاني تمام تلاش خويش را براي انحراف مسير روشن انقلاب و آرمان‌هاي والاي بنيانگذار كبير آن به كار برده و با استفاده از عده‌اي افراد ساده لوح در داخل كشور همواره با موجي از تهمت‌ها و هجمه‌ها عليه اركان و نهادهاي بنيادي كشور قصد شوم تضعيف و براندازي نظام را دنبال مي‌كند.

با توجه به اين كه در آستانه برگزاري دو انتخابات مهم پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قرار داريم، نهاد شوراي نگهبان كه وظيفه خطير حفظ اسلاميت و جمهوريت نظام و صيانت از آراي مردمي را برعهده دارد، بيش از پيش آماج حملات دشمنان قسم خورده انقلاب قرار گرفته است.

البته ملت هوشيار و فهيم ايران اسلامي تحت رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري هميشه توطئه‌هاي دشمنان را خنثي نموده و با حضور پر شور و شكوه خود در صحنه، از ميراث گرانبهاي حضرت امام خميني (ره) دفاع و پشتيباني نموده است.

شوراي نگهبان ضمن گراميداشت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دعوت از مردم غيور و بصير ايران اسلامي براي شركت با شكوه در راه‌پيمايي يوم‌ا... 22 بهمن، اعلام مي‌كند همچنان بر عهد خود در صيانت از حقوق مردم و پاسداري از اسلاميت و جمهوريت نظام محكم و استوار ايستاده است.

ان‌شاء‌ا... مردم عزيز ميهن اسلامي همچون گذشته با حضور خود در راه‌پيمايي 22 بهمن و نيز انتخابات آتي بر بيعت خود با مقام عظماي ولايت و ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير و شهداي انقلاب تأكيد خواهند نمود.







تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن