تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش، روند پیروزی انقلاب را شتاب بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ارتش، روند پیروزی انقلاب را شتاب بخشید استاندار فارس گفت: با پیوستن ارتش به مردم در جریان انقلاب سال 57، روند پیروزی انقلاب شتاب بیشتری به خود گرفت و هزینه های انقلاب نیز کاهش یافت.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن ساعت 16:18

خبرگزاری پانا+استاندار فارس

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سید محمد علی افشانی، در آیین گرامیداشت روز نیروی هوایی که در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد افزود: امروز و بعد از گذشت 37 سال از عمر نظام اسلامی که به برکت رشادت ها، شهادت ها و آگاهی ملت و رهبری رهبر معظم انقلاب محقق شده، از ایران اسلامی نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در دنیا به عنوان یک کشور مطرح و تاثیرگذار در معادلات بین المللی و منطقه ای یاد می شود.
وی ادامه داد: از همان نخستین روز دهه مبارک فجر که نیروی هوایی از هواپیمای حامل امام (ره) حفاظت کرد و امنیت فرود هواپیما را تامین کرد تا روز نوزدهم بهمن که جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) دیدار کردند، نظام شاهنشاهی از هم گسست.
استاندار فارس گفت: نظام شاهنشاهی که در آن ایام از پایگاه مردمی برخوردار نبود، تمام چشم امید خود را به ارتش دوخته بود و ارتش را تنها تکیه گاه خود می دانست و تصور می کرد که ارتش در مقابل مردم می ایستد اما به دنبال دیدار همافران ارتش با امام تمام نقشه های رژیم نقش بر آب شد و رژیم زوال و نابودی خود را به چشم دید.
افشانی، دهه فجر را یادآور روزهای حماسه و خاطره دانست و افزود: در این ایام بود که ملت ایران سرنوشت خود را به گونه ای تغییر داد که خود همواره حاکم سرنوشت خویش باشد و در مسیر رسیدن به این هدف یکی از گروه هایی که نقشی بارز ایفا کرد نیروی هوایی ارتش بود.
استاندار فارس، در بخش دیگری از مطالب خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عباس دوران و دیگر شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: در مقطعی که رژیم بعث عراق به دنبال برپایی کنفرانس سران غیرمتعهدها در بغداد بود تا به این ترتیب امنیت بغداد را به رخ بکشد، شهید دوران با رشادت خود کاری کرد که نا امن بودن شهر عراق مشخص شد و آن کنفرانس نیز در بغداد برگزار نشد.
وی گفت: همچنین امروز در حالی جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم که در عرصه بین المللی موفقیت بزرگی را کسب کردیم و آن دستاورد بزرگ هسته ای بود که طی آن به هرآنچه می خواستیم رسیدیم و کشور و ملت در آینده از نتایج آن بیشتر بهره مند خواهند شد.
استاندار فارس تصریح کرد: همه ما باید بدانیم که فرصت های حاصل از این موفقیت بزرگ نباید به سادگی از دست برود و باید از شرایط پیش آمده بهره برداری و استفاده مطلوب ببریم.
نوزدهم بهمن سال 57، صدها تن از پرسنل نیروی هوایی و زمینی ارتش و همافران با لباس و یونیفورم نظامی به مدرسه علوی رفته و به صورت رژه نظامی با امام خمینی (ره) بیعت کردند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن