تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812873591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالش اساسی دولت «ایجاد توازن بین کار و زندگی زنان» است


واضح آرشیو وب فارسی:سلامت نیوز: سلامت نیوز :معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده: یکی دیگر از چالش هایی که جامعه ایران اکنون و در آینده با آن روبه رو است تغییرات و آسیب هایی است که نهاد خانواده در ایران تجربه می کند.
اعتدال یعنی نقد آگاهانه شرایط موجود جهان و شناخت جایگاه خود و دیگری در ارتباط با سنت و تجدد و تلاش مستمر بر اصلاح امور. اعتدال از روبه رو با دشمنی به نام افراطی گری در مبارزه مواجه است و از پشت سر با دشنه تفریط مورد حمله قرار می گیرد.
مهم ترین چالش گفتمان اعتدال این است که به کلی گویی در نظر، مصلحت گرایی و کنار گذاشتن الزامات و برنامه های مشخص در عمل گرفتار شود.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به افزایش میزان حضور زنان درعرصه های اجتماعی گفت: زنان امروز در صدد تثبیت و ارتقای موقعیت خود در جامعه و خانواده هستند؛ اما برای ایفای نقش مؤثر در تحقق اعتدال باید به نقطه تعادل در مناسبات اجتماعی و عملکرد اجتماعی خود دست یابند و بر سر دوراهی کار و زندگی خود قرار نگیرند و چالش اساسی دولت اعتدال در این خصوص ایجاد توازن بین کار و زندگی زنان است.
به گزارش روزنامه ایران شهیندخت مولاوردی ... [ مشاهده متن کامل خبر در سلامت نیوز ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سلامت نیوز]
[مشاهده در: www.salamatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن