تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812978279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندی14هزارمددجوی کمیته امدادآذربایجانشرقی ازآموزشهای فنی وحرفه ای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دشتی خبر داد: بهره مندی14هزارمددجوی کمیته امدادآذربایجانشرقی ازآموزشهای فنی وحرفه ای مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در 10 ماهه امسال 14 هزار و 287 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن ساعت 12:52

خبرگزاری پانا+بهره مندی14هزارمددجوی کمیته امدادآذربایجانشرقی ازآموزشهای فنی وحرفه ای

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حسین دشتی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد 2063 نفر در دوره های مهارت آموزی،9964 نفر در پایدار سازی و توسعه، 1763 نفر در دوره های کارآفرینی و 497 نفر در حرفه آموزی دانش آموزی شرکت کردند.
وی تصریح کرد: از مجموع شرکت کنندگان در دوره های فنی و حرفه ای 8 هزار و 481 نفر زن و بقیه مرد بوده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: 7809 نفر از شرکت کنندگان در این دوره ها سرپرست خانوار،5702 نفر فرزند مددجوی تحت حمایت و 776 نفر نیز مددجوی تک و چند خدمتی بوده اند.
دشتی اظهار داشت: برای برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای به مددجویان تحت حمایت بیش از 5 میلیارد و 876 میلیون ریال از طریق کمک های مردمی و اعتبارات دولتی هزینه شده است.
دشتی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی برگزار شده برای مددجویان تحت حمایت در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی،فعالیت های صنعتی و معدنی و خدمات بوده است.
وی تاکید کرد: این نهادآموزش های فنی و حرفه ای را در اولویت برنامه توانمند سازی مددجویان قرار داده است تا جامعه هدف بتواند به انجام فعالیت در رشته شغلی مورد علاقه خود بپردازد.
دشتی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه های نقش مهمی در مهارت آموزی مددجویان دارد، اضافه کرد: مددجویان با کسب مهارت شغلی می توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از همکاری کلیه دستگاههای اجرائی استان از جمله سازمان آموزش فنی و حرفه ای،سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن