تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصطفی هاشمی: دادکان به مسائل تیم ورود کند


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: نمی توانم شخصا به بعضی مسائل ورود کنم اما از او می خواهم به مسائل ریز تیم بسکتبال دانشگاه آزاد وارد شود و به دنبال حل آنها باشد.
مصطفی هاشمی در گفتگو با « نسیم آنلاین » در رابطه با اینکه از دادکان درخواست کرده در اتفاقات رخ داده برای تیمش در لیگ برتر بسکتبال ورود کند، گفت: نمی دانم چه تعریفی از این اتفاقات داشته باشم اما در برخی اتفاقات مهم حفظ شخصیت و دفاع از عقاید است. آدم هایی که هر دقیقه با یک نفر باشند با گذشته زمان اعتماد جامعه را از دست می دهند.
وی ادامه داد: امروز شاید من صدرصد اشتباه کنم اما از این اشتباه خود دفاع می کنم و برخلاف بسیاری از آدم ها معنای آن را جهالت نمی دانم.
سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: در هر صورت نمی شود همیشه همه چیز به سود من باشد و از نظر من دنیا مانند یک چرخ و فلک است و همیشه در حال چرخش است و قرار نیست همیشه من بالا باشم و اگر روزی هم بالا باشم نباید خودم را همیشه در این جایگاه بدانم.
وی تصریح کرد: به خوبی می دانم اگر روزی وسط یا پایین این چرخ و فلک باشم نباید نا امید شوم و اگر اینگونه رفتار کنیم شخصیت خود را حفظ کرده ایم. به قول قدیمی ها یک روز هم در کوچه ما عروسی می شود و به این جمله اعتقاد زیادی دارم.
هاشمی اظهار کرد: همیشه سعی کردم آنچیزی که هستم را نشان دهم و حرف ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]
مصطفی هاشمی: دادکان به مسائل تیم ورود کند






یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن