تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشتي در دنياي خبرهاي ۲۰ خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گشتي در دنياي خبرهاي ۲۰ خرداد


دور دنيا- هزاران نفر از مردم هند كه به طب سنتي بلعيدن ماهي زنده در درمان بيماري‌ها اعتقاد دارند، در مراسمي اقدام به بلعيدن ماهي‌هاي زنده‌اي كردند كه در كيسه‌هاي پلاستيكي با خود همراه داشتند.

ماهي درماني

دهلي نو: اين در حالي است كه براي برخي از اين افراد بلعيدن ماهي زنده ۵ سانتي‌متري خيلي دشوار بود و آنها به كمك يك پزشك اين كار را انجام دادند. اين پزشك پس از انداختن ماهي درون دهان آنها، جلوي دهانشان را محكم مي‌گرفت تا ماهي را قورت دهند.

گفته مي‌شود كه بلعيدن ماهي زنده در درمان بيماري آسم مفيد است البته به شرطي كه اين ماهي‌ها قبل از بلعيده شدن در آب‌هاي حاوي مكمل‌هاي خاص شناور باشند.

تمساح، شناگر استقامت

تورنتو: به گفته كارشناسان اينكه يك تمساح بتواند كيلومتر‌ها شنا كند و از جزيره‌اي به جزيره ديگر برود، خيلي عجيب است.

اما اخيرا يك تمساح مشاهده شده كه مانند يك قهرمان شنا كيلومتر‌ها راه آبي را پشت سر گذاشته و خود را به جزيره‌اي رسانده است كه با محل اقامتش خيلي فاصله دارد. كارشناسان مي‌گويند بايد به اين تمساح كه در آب‌هاي شور زندگي مي‌كند، لقب فوق ستاره شنا را داد.

گراني محصولات كوسه‌اي

فلوريدا: محدوديت‌هاي جديد در صيد كوسه، قيمت انواع محصولات توليد شده از آن را به شدت افزايش داده است.

علاوه بر محصولات آرايشي و بهداشتي، مواد خوراكي توليد شده از كوسه نيز بسيار گران شده‌اند. به عنوان مثال قيمت يك كاسه سوپ كوسه در رستوران‌هاي آمريكا به حدود 60 دلار رسيده است.

عاقبت محبت به مادر

نيويورك: زني كه به دليل بوسه‌اي كه دختر كوچكش بر گوش او زده بود، بخشي از شنوايي اش را از دست داده و تقريبا كر شده بود اعلام كرد تا حدودي شنوايي خود را به دست آورده است.

به گفته اين زن، دختر كوچكش ۲ سال پيش در حالي كه تنها 4 ساله بود، بوسه محكمي بر گوش چپ او زد و اين امر باعث شد شنوايي‌اش را از دست بدهد. اين مادر جوان گفت: دخترم در حالي كه مرا در آغوش گرفته بود همه هواي داخل گوشم را مي‌مكيد و من آنقدر درد داشتم كه نمي‌توانستم او را از خودم جدا كنم.

پزشكان مي‌گويند هر چند پس از سپري شدن اين مدت، بخشي از شنوايي اين زن بازگشته است اما هنوز او از صداهايي كه همواره در گوشش مي‌پيچد، زجر مي‌كشد و از شدت اين درد نمي‌تواند بخوابد. پزشكان هشدار دادند كه آسيبي مشابه مي تواند در مورد ساير افراد هم به وجود آيد.

هندوانه ۶ هزار دلاري

توكيو: يك هندوانه كه در شمال ژاپن در بهترين شرايط آب و هوايي و با استفاده از با كيفيت‌ترين كود و آب رشد كرده است به قيمت بي‌سابقه ۶ هزار دلار فروخته شد.

گفتني است كه علت گراني اين هندوانه تنها كيفيت آن بوده و نام آن به عنوان گران‌ترين هندوانه جهان در كتاب ركورد‌هاي گينس ثبت شده است.

منافع فريبكاري در ازدواج

لندن: يك نويسنده انگليسي در تازه‌ترين كتاب خود مدعي شده است كه گاهي فريب دادن همسر به استحكام ازدواج كمك مي‌كند.

به گفته اين نويسنده جنجالي، زماني كه زن و شوهر‌ها تلاش مي‌كنند خود را در ظاهر انسان‌هاي خوبي نشان دهند در واقع به تغيير رفتار خود و تبديل شدن به انسان‌هاي مثبت كمك كرده‌اند. البته بسياري از كارشناسان اين موضوع را كاملا رد مي‌كنند.

تاريخ درج: 20 خرداد 1387 ساعت 23:29 تاريخ تاييد: 21 خرداد 1387 ساعت 00:25 تاريخ به روز رساني: 21 خرداد 1387 ساعت 00:25
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن