تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798704885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار رو به جلوي وزير


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرار رو به جلوي وزير
اظهارنظر قاطع وزير ورزش در خصوص مدال‌هاي احتمالي در المپيك ريو آب پاكي را روي دست ورزشكاران و اهالي ورزش ريخت.
نویسنده : شیوا نوروزی 
اظهارنظر قاطع وزير ورزش در خصوص مدال‌هاي احتمالي در المپيك ريو آب پاكي را روي دست ورزشكاران و اهالي ورزش ريخت. در فاصله شش ماه تا آغاز المپيك 2016 نفر اول ورزش ايران به جاي بالا بردن روحيه المپين‌ها و مربيان المپيكي فرار رو به جلو را در دستور كار قرار داده تا در صورت ناكامي كاروان ورزشي كشورمان در ريو براي دفاع كردن از خود توجيهي داشته باشد.
گفت و گوي دكتر گودرزي با يكي از برنامه‌هاي ورزشي تلويزيون اگرچه مي‌توانست اميد را به تيم‌ها و نفرات اعزامي به ريو تزريق كند اما در نهايت همه از زبان آقاي وزير شنيدند كه در اين دوره عملاً نبايد زياد منتظر كسب مدال‌هاي رنگارنگ و طنين‌انداز شدن سرود كشورمان باشيم. با گذشت سه سال و نيم از المپيك لندن هنوز هم خاطره موفقيت‌هاي پرتعداد ورزشكاران اعزامي از خاطر مردم نرفته است، به ويژه خاطره مدال‌هاي خوشرنگ كشتي‌گيران كه متأسفانه اين روزها دست اندركاران و ملي‌پوشان اين رشته گلايه‌هاي زيادي از كمبودها دارند. در حالي كه تلاش‌ها براي افزايش سهميه‌هاي المپيك از سوي ملي‌پوشان ايراني همچنان ادامه دارد گودرزي در خوشبينانه‌ترين حالت نويد تنها شش مدال و در نگاهي «خيلي» خوشبينانه قول هفت تا هشت مدال را به مردم ورزش دوست كشور داد! اين صحبت‌ها را كسي مطرح كرده كه رشد و ترقي ورزش ايران يكي از شعارهاي اصلي او پيش و پس از انتخابش به عنوان وزير ورزش بوده است.
هرچند با توجه به انتقادهاي ورزشكاران، مربيان و مديران فدراسيون‌ها پيش از اظهارات صريح گودرزي هم بسياري از كارشناسان در مورد افت احتمالي و شديد تعداد مدال‌هاي كشورمان در المپيك پيش رو هشدار داده بودند اما‌ اي‌كاش آقاي وزير به تعدادي از علل كاهش مدال‌ها هم سخن مي‌گفت. المپين‌هاي ايراني در آوردگاه لندن فراتر از انتظار ظاهر شدند و حسابي خوش درخشيدند تا جايي كه با كسب 12 مدال رنگارنگ مسئولان وقت ورزش را شوكه كردند. بايد به اين نكته اشاره كرد كه موفقيت در لندن و كسب بهترين نتيجه تاريخ ورزش ايران در المپيك اتفاقي نبود. در حالي كه كمبود بودجه و مشكلات مالي معمولاً يكي از دغدغه‌هاي اصلي مديران ورزشي است، در سال المپيك لندن شاهد مديريت اين كمبودها از سوي مسئولان بوديم. ولي در حال حاضر و در فاصله اندك باقي مانده تا المپيك ريو هنوز رؤساي فدراسيون‌ها از نرسيدن پول و فراهم نشدن شرايط مطلوب (نه ايده‌آل) مي‌نالند. گودرزي در حالي از اختصاص بخش اعظمي از بودجه ورزش به رشته‌هاي المپيكي صحبت مي‌كند كه همه مي‌دانيم موفقيت در المپيك و حتي كسب سهميه نيازمند طي كردن پروسه‌اي طولاني مدت است، پروسه‌اي كه از ابتداي امسال شروع شده و تزريق پول در سال 95 در بسياري از موارد ممكن است حكم نوشدارو پس از مرگ سهراب را داشته باشد. موفقيت‌هاي اخير تيراندازي در كسب عناوين مختلف و رسيدن به پنج سهميه المپيك آن هم باتوجه به كمبودهاي اين رشته جاي تقدير فراوان دارد. بد نيست اشاره كنيم كه تيم‌ملي تيراندازي با داشتن پنج المپين همچنان از نداشتن فشنگ كافي رنج مي‌برد!
بايد به وزير ورزش حق داد كه انتظاراتش را از مدال آوري ورزشكاران مان در ريو به حداقل رسانده چراكه نفر اول ورزش مان است و بهتر و بيشتر از هركسي از وضعيت حاكم بر اردوهاي آماده‌سازي اميدهاي مدال در المپيك خبر دارد. منتها بايد به دكتر گودرزي اين نكته را گوشزد كنيم كه جامعه ورزش و مردم به اين راحتي پايين آوردن سطح انتظارات را نخواهند پذيرفت. بدون شك تكيه بر بهانه‌ هميشگي كمبود بودجه آن هم به خاطر تحريم‌هاي ظالمانه نه كارشناسان را قانع مي‌كند و نه حتي مردم كوچه و بازار.
پول و پشتوانه خوب مالي به همان اندازه در پيشرفت ورزش را تأثيرگذار است كه مديريت و نظارت بر نحوه تقسيم و هزينه كردن پول‌هاي بيت المال نقش دارد. نصف شدن تعداد مدال‌ها در المپيك 2016 موضوع مهمي است كه به هيچ وجه نمي‌توان از كنار آن به سادگي گذشت. افكار عمومي منتظر توضيحات بيشتر وزير ورزش و همكارانش در اين‌باره مي‌ماند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن