تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی دهه فجر صورت می‌گیرد بهره‌برداری از 20 شبکه فشار ضعیف هوایی در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طی دهه فجر صورت می‌گیرد
بهره‌برداری از 20 شبکه فشار ضعیف هوایی در قزوین
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک دهه فجر 20 شبکه فشار ضعیف هوایی در سطح این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 20 شبکه فشار ضعیف هوایی در قزوین



سعید بهادیوندچگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین طی دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 120 طرح شرکت توزیع برق قزوین افتتاح می‌شود که از جمله آنها می‌توان به احداث بیش از 20 شبکه فشار ضعیف هوایی و 70 دستگاه پست هوایی در سطح استان قزوین اشاره کرد. وی افزود: احداث و اصلاح هفت شبکه روشنایی، احداث هشت شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی، جابه‌جایی و بهسازی دو شبکه فشار ضعیف، نصب هشت پست برق به منظور رفع ضعف ولتاژ و احداث ساختمان جدید‌الاحداث حوادث بویین‌زهرا نیز از جمله طرح‌های در دست بهره‌برداری طی دهه فجر است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین احداث نیروگاه 15 مگاواتی میهن مهر شهرستان البرز، احداث نیروگاه 2 مگاواتی یاس نخ شهرستان البرز، احداث پست کمپکت 630 کاوآ شهر الوند، احداث دو کابل خودنگهدار فشار ضعیف هوایی، کابل‌کشی فشار ضعیف زمینی و احداث بیش از 10 شبکه هوائی و روستائی را از دیگر طرح‌های اجرایی این شرکت در ایام دهه فجر عنوان کرد. بهادیوندچگینی در خصوص هزینه‌ها و اعتبارات صرف‌شده برای طرح‌های اجرایی شرکت برق استان قزوین در دهه فجر اضافه کرد: بیش از 120 طرح شرکت توزیع نیروی برق این استان با اعتباری بالغ بر 319 هزار و 726 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

94/11/14 - 15:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن