تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804511976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست خبری فیلم«جشن تولد» مطرح شد لاجوردی: گفتن حقیقت دغدغه اصلی‌ام بود/ نگران کیفیت نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست خبری فیلم«جشن تولد» مطرح شد
لاجوردی: گفتن حقیقت دغدغه اصلی‌ام بود/ نگران کیفیت نبودم
کارگردان فیلم «جشن تولد» در نشست مطبوعاتی فیلم گفت: جایی که جانمان را کف دستمان گرفته‌ایم و برای گفتن حقیقت رفته‌ایم دیگر خیلی نگران کیفیت نبودیم.

خبرگزاری فارس: لاجوردی: گفتن حقیقت دغدغه اصلی‌ام بود/ نگران کیفیت نبودم



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی جشن تولد به کارگردانی عباس لاجوردی دقایقی پیش در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این نشست که با حضور عوامل فیلم و بازیگران آن برگزار شد عباس لاجوردی درباره انتخاب سوژه فیلم گفت: قبلاً در سوریه مستندهایی را چون «شن‌های زمان» ساخته بودم و از نزدیک عمق فاجعه و بدبختی‌های مردم را دیده بودم و نسبت به آنها احساس دین و وظیفه می‌کردم که باید از منظری انسانی به آنها می‌پرداختم، همه خانواده‌ها در آنجا به نوعی گرفتارند و هرکدام از آنها عزیزی را از دست داده‌اند و در آنجا بود که احساس کردم که باید شخصیت‌های مختلفی را که دیده‌امن در کنار هم در یک خانواده جمع کنم و آنجا بود که خانواده جشن تولد شکل گرفت. وی افزود: قبل از ماه مبارک رمضان مراحل پیش‌تولید شروع شد، بازیگر انتخاب کردیم، لوکیشن انتخاب کردیم ولی زمانی که همه این کارها را به پایان رساندیم متوجه شدیم که بودجه نداریم. وی در ادامه در انتقاد از مسئولان فرهنگی کشور گفت: علیرغم تلاش‌های فراوان کمکی هم از سوی مسئولان فرهنگی دریافت نکردیم، از ابتدا مرا به این مسئله محکوم کردند که من مستندسازم و این اولین تجربه فیلم‌سازی‌ام است در حالیکه فیلم مستند اساس یک فیلم سینمایی است. آنها نگران دو مقوله بودند، 1- بازگشت سرمایه و 2- اینکه من در حال ساخت اولین تجربه سینمایی خود بودم در حالیکه باید به کارنامه کاری من نگاه می‌کردند. وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم که مسئولان فرهنگی روزی به صنعت سینما لااقل همچون صنعت خودروسازی نگاه کنند. در ادامه این نشست محمدرضا بابایی منتقد با سابقه سینما گفت: جای منتقد در این ساحت نیست، در هیچ جشنواره‌ای در دنیا ما نمی‌بینیم که یک منتقد در چنین جایی بنشیند و مخصوصاً از یک فیلم اولی انتقاد کند، این جایگاه حق مسلم عوامل فیلم است و با یکبار دیدن نمی‌توان درباره فیلم و خوبی و بدی آن قضاوت کرد که این به هیچ عنوان عادلانه نیست. بابایی در ادامه افزود: البته درباره فیلم باید بگویم عدم هماهنگی و یکدستی در بازی بازیگران از نقاط ضعف این فیلم بود و البته با در نظر گرفتن شرایط سختی که برای ساخت فیلم وجود داشت تعجیل در ساخت فیلم خیلی نمود داشت و در پایان ایراد کوچک دیگری هم در گریم بازیگران دیده می‌شد که مربوط به شخصیت مادربزرگ فیلم بود که علیرغم تلاش‌های فراوان و سفید کردن موهای او نتوانسته بودند سن واقعی بازیگر را مخفی کنند. سعید ذهنی آهنگساز «جشن تولد» نیز در ادامه این نشست افزود: با توجه به جغرافیای فیلم، موسیقی هم لهجه آن جغرافیا را پیدا کرد، در موسیقی فیلم سعی شده که تلفیقی از موسیقی ایرانی و عربی باشد، در هر صورت سعی کردم که موسیقی قابل دفاعی را در این فیلم ارائه دهم. نصرت نوری یکی از تهیه کنندگان فیلم نیز درباره این پروژه سینمایی گفت: این یک وظیفه انسانی بود که توانستیم آقای لاجوردی را همراهی کنیم. علی فاتح دیگر تهیه کننده فیلم نیز ضمن تاکید بر سخنان نوری افزود: از شناخت آقای لاجوردی و سابقه ایشان که بگذریم می‌رسیم به دینی که نسبت به حضرت زینب (س) احساس می‌کردیم. علیرام نورائی بازیگر با استعداد سینما نیز درباره بازی در این فیلم گفت: این فیلم اتفاقی بود که سالها منتظرش بودم و امیدوارم که مکرر نیز از این اتفاق‌ها بیفتد، یکی از انگیزه‌هایم برای بازی در این فیلم ضد داعشی و ضد تروریست بودن این فیلم بود.

94/11/14 - 11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن