تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814581354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جعفری:مهمترین دغدغه رهبری فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری ایثارگران: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به عنوان یک کارشناس نظامی اعلام می کنم که امروز هیچ دغدغه امنیتی و دفاعی نداریم،اما دغدغه فرهنگی داریم.
به گزارش خبرگزاری ایثارگران؛ سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در اجلاس سراسری اصحاب عشق افزود: در زمان حاضر مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه فرهنگ است و دشمنان با تمام امکانات و توان بسیج شده اند تا به انقلاب ما ضربه بزنند و این ضربه را نیز در حوزه فرهنگ تدارک دیده اند.
وی با طرح این سوال که اگر از ما بپرسند، دغدغه اصلی شما چیست و نگران چه هستید و به خاطر چه از کار و زندگی دست کشیده اید و در این عرصه جهاد می کنید؟ اظهار کرد: پاسخ ما به این سئوال ‘حفظ انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن’ خواهد بود.
سرلشکر جعفری با تاکید بر ضرورت مشخص ساختن مرزهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مهمترین کار و وظیفه امروز ما این است که این مرزها را پررنگ و مشخص کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار اصلی ما حفاظت از مرزهای سیاسی، فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت و توان خود در این مسیر استفاده کنیم.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری ایثارگران ]
سردار جعفری:مهمترین دغدغه رهبری فرهنگ است






سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری ایثارگران]
[مشاهده در: www.isarkhabar.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن