تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813123278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بستک خبر داد: حمایت از تحرکات قانونی دانشجویان در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بستک خبر داد:
حمایت از تحرکات قانونی دانشجویان در انتخابات
فرماندار بستک گفت: رسالت دانشجویان تحلیل مسایل جامعه است و از حضور و تحرکات آگاهانه و قانونمند دانشجویان در انتخابات حمایت می‌شود.

خبرگزاری فارس: حمایت از تحرکات قانونی دانشجویان در انتخابات



به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور ظهر امروز در نشست با اساتید و دانشجویان این شهرستان با بیان اینکه دانشجویان باید مسائل سیاسی و اجتماعی داخل و خارج را تحلیل کنند، تصریح کرد: دانشجو باید در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور فعال و پرنشاطی داشته و نقش کارآمد و مؤثر خود را به خوبی ایفا کنند. فرماندار بستک با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات، گفت: باید از ظرفیت بالا و نقش دانشگاه در جامعه برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کرد. وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند حضور آگاهانه و پررنگ دانشجویان در عرصه‌های مختلف است، اظهار داشت: دانشجویان علاوه بر نقش موثر در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی، در عرصه سیاسی کشور نیز باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند. ایزدی‌پور افزود: دانشگاه‌ها باید پویا و با نشاط باشند و ایجاد فضای با نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها و ارتقای شعور سیاسی دانشجویان از ملزومات افزایش مشارکت سیاسی در جامعه است و باید از هرگونه تحرکات دانشجویان که در چارچوب قانون باشد حمایت و دفاع کرد. نماینده عالی دولت در بستک تصریح کرد: ما معتقدیم نقد منصفانه سبب توسعه، تحول و ارتقای سطح کیفی مدیریت می‌شود و بر این اساس آماده شنیدن نقدهای سازنده و تاثیرگذار دانشجویان هستیم. فرماندار بستک عنوان کرد: اکنون که این توافق انجام گرفته و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آن را تایید کرده، باید همه قانون برجام را قبول داشته و برای وجود آرامش حاکم در کشور، با همدلی و انسجام در برابر قانون سر تعظیم فرود آورند. ایزدی‌پور به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای، موفقیت در طرح تحول نظام سلامت و کاهش تورم، سه دستاورد مهم دولت تدبیر و امید است که بخش مهمی از آرامش کشور و گسترش امید و نشاط در جامعه را فراهم کرده است.

94/11/11 - 14:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن