تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طعنه تند برانکو به مربیان رستوران‌دار و تاجر!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طعنه تند برانکو به مربیان رستوران‌دار و تاجر!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حرف جالبی زده است که می‌تواند طعنه خوبی به مربیان ایرانی باشد.
کد خبر: ۵۶۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ - 31 January 2016


برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس می‌گوید گواردیولا و فرگوسن خود را درگیر بیزینس نمی کنند چون باید جوابگوی شمار زیادی از افراد باشند.
به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوییچ معمولا در صحبت های خود هم حرفه ای رفتار میکند هم نکات خوبی را می گوید. او در جدیدترین صحبت هایی که که کرده به مورد قابل توجهی اشاره کرده است. از او پرسیده شده آیا غیر از فوتبال به تجارت می پردازد ؟ که البته بی درنگ پاسخ می دهد مربی که می خواهد موفق شود نمی تواند ذهن خود را درگیر مسائل دیگری از جمله تجارت کند.
او ادامه می دهد:فرگوسن و گواردیولا هیچ گاه خود را درگیر بیزینس نمی کنند چون باید جوابگو باشند و باید با ۳۰ نفر هر روز در تماس باشند و اوضاع را زیر نظر داشته باشند پس در این شرایط نمی توانند به بیزینس و هتل داری و رستوران داری فکر کنند. آنها کارهای اقتصادی خود را کاملا واگذار می کنند و فقط به فوتبال فکر می کنند.
خود برانکو ایوانکوویچ هم دقیقا همین شیوه را دارد و کارهای دانشگاهی و تجارت خود را در کرواسی واگذار کرده است تا در ایران همه دغدغه اش پرسپولیس باشد.
شاید برانکو این صحبت ها را برای طعنه به کسی نگفته باشد اما این حرف او می‌تواند طعنه و کنایه خوبی برای مربیان ایرانی باشند. به خصوص آنهایی که تجارت خود را عیان کرده و ابایی از افتتاح طرح های تجاری خود و پخش شدن عکس های آن در فضای مجازی ندارند. آنهایی که اگر پول ها خود را از باشگاه نگیرند پرچمدار اعتراض به باشگاه هستند!























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن