تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813626051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان به معیشت مردم توجه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: توجه به رفع مشکلات و توسعه خدمات رسانی مهمترین اولویت مسئولان است.
سردارعلی استاد حسینی اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات یکی از مهمترین اولویت های مسئولان است که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در استان البرز با روند مناسبی مواجه است.
وی در ادامه سخنان خود به راه اندازی سایت نمادین بهشت و جهنم کرج اشاره کرد و افزود: راه اندازی این سایت یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در استان بود توانست توجه سردار نقدی را را نیز به خود جلب کند.
فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: در این سایت نمادین که در هفته دفاع مقدس راه اندازی شد، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شده است.
استادحسینی یادآور شد: یکی از مهمترین اولویت ها و وظایف ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال آرمان های آنان به نسل امروز است که با راه اندازی این سایت توسط شهرداری کرج بخشی از وظایف خود را در این زمینه انجام داده ایم.
وی افزود: راه اندازی این سایت با همکاری و حمایت مدیریت شهری کرج با سپاه استان البرز انجام شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.
فرمانده ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن