تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813222013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم فراهم کردن زمینه امنیت شغلی برای دهیاران


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران: لزوم فراهم کردن زمینه امنیت شغلی برای دهیاران ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به دلیل حضور ۴۵ درصد جمعیت استان در روستاها وظیفه این قشر در مازندران نسبت به دهیاران سایر نقاط کشور سنگین تر است.
لزوم فراهم کردن زمینه امنیت شغلی برای دهیاران

به گزارش ایلنا،آیت الله طبرسی با بیان اینکه امنیت شغلی دهیاران یکی از دغدغه هایی که باید برای رفع آن تلا ش کرد،افزود: دهیاران با وجود مشکلات و گرفتاری هایی که دارند از امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند.
 
نورالله طبرسی در جمع دهیاران استان در مصلی ساری ،اظهار داشت: کار دهیاران در روستاها بسیار ارزشمند است.
 
وی با بیان اینکه دهیاران وظیفه بسیار سنگین در سطح روستاهای مازندران دارند،افزود:به دلیل حضور ۴۵ درصد جمعیت استان در روستاها وظیفه این قشر در مازندران نسبت به دهیاران سایر نقاط کشور سنگین تر است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: با توجه به دو انتخاب پیش رو ، انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش دهیاران درجلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در آستانه انتخابات مجلس برجسته است.
 
وی با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و... نشان دادند که حرکت خودجوش مردم در بالاترین سطوح قرار دارد،گفت: ملت ایران با شور شوق در پای صندوق های رای حضور می یابند.
 
آیت الله طبرسی همچنین با اشاره  به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر نقش دهیاران را در تبیین اهداف انقلاب اسلامی  بسیار برجسته عنوان کرد و افزود:دهیاران در ترویج و آگاهی دادن مردم در حیطه وظایف خود نقش اثر گذاری دارند.
وی با بیان اینکه امنیت شغلی دهیاران یکی از دغدغه هایی است که باید برای رفع آن تلا ش کرد،افزود: دهیاران با وجود مشکلات و گرفتاری هایی که دارند از امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند بنابراین می طلبد تا در راستای فراهم کردن زمینه تامین امنیت شغلی دهیاران تلاش بیشتری صورت گیرد.  

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۱۹:۳۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن