تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمایشگاه نقاشی دریچه در محمودآباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: افتتاح نمایشگاه نقاشی دریچه در محمودآباد استان‌ها > مازندران - به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان محمودآباد نمایشگاه هنری نقاشی با عنوان دریچه در محمودآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرانلاین ، طی مراسمی با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و سعید چولکی مشاور رسانه ای فرماندار محمودآباد و جمع کثیری از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر محمودآباد نمایشگاه نقاشی دریچه که به همت بانوی هنرمند آملی شکیبا لاریجانی طراحی و نقاشی شده بود در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این آیین هنری ضمن قدردانی از اهتمام فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی در برپایی این نمایشگاه و تلاش جامعه هنری محمودآباد در توسعه و ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان محمودآباد گفت: هنر نقاشی زبان نقاش و بیانگر کلمه ذهنی و مراد هنرمند است و فضای پیرامون جامعه موضوع ترسیم این قشر فهیم و پویا می باشد.
وی بهره گیری موضوعات نقاشی از حیاط اجتماعی جوامع را مهمترین علت علاقمندی و ارتباط مستمر مردم با هنرمندان و آثارشان عنوان کرد و گفت: بیان و به تصویر کشیدن دغدغه های مردم و شکل فرهنگی و اجتماعی زندگی مردم موجب ارتقاء هنر و جایگاه هنرمندان در جامعه شده است.
امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در محمودآباد گفت: در این نمایشگاه 40 تابلو نقاشی از آثار بانوی هنرمند شکیبا لاریجانی در قالب رنگ روغن و سبک هنری رئالیسم و با موضوعات برگرفته از طبیعت بی جان ، مناظر طبیعی و روستایی و زندگی روستایی ها و پرتره از روز دوشنبه 5 بهمن به مدت 5 روز در سالن گالری مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.



چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 10:41:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن