تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812942656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی پرونده داروهای قاچاق به کمیسیون اصل نود رسید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بررسی پرونده داروهای قاچاق به کمیسیون اصل نود رسید
عضو کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی پرونده‌های داروهای قاچاق و سو استفاده برخی شرکت‌های داخلی در مجلس خبر داد.

بررسی پرونده داروهای قاچاق به کمیسیون اصل نود رسید
حسین آذین نماینده انار و رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی پرونده داروهای قاچاق در کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد.

وی تصریح کرد: جلساتی را تاکنون با حضور سازمان دارو و غذا، سازمان بازرسی و دیگر سازمانهای مرتبط به منظور بررسی و جمع‌آوری اطلاعات و تهیه گزارش جامع برگزار شده است.

آذین با بیان اینکه این گزارش جامع در اوایل سال 95 آماده می‌‌شود، گفت: مسلما تهیه و ارائه گزارش داروهای قاچاق در مجلس نهم انجام می‌شود اما به دلیل وجود لوایح و طرح‌های متعددی که در دستور کار مجلس قرار دارد، قرائت آن احتمالا به مجلس دهم موکول خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه ابعاد مختلف قاچاق دارو مهمترین رکن این گزارش است، افزود: برخی شرکت‌ها با سو استفاده از نام و امتیازات شرکت‌های دانش‌بنیان، داروهای وارداتی را با ایجاد تغییراتی جزئی به نام داروهای ایرانی و داخلی وارد بازار می‌کنند.

نماینده انار و رفسنجان در ادامه تاکید کرد: اکنون سازمان دارو و غذا در حال طراحی برچسبی با نام اصالت است تا مسیر دارو کاملا مشخص شده و قابل پیگیری باشد.

آذین همچنین خاطرنشان کرد: باید روند تولید دارو در کشور کاملا شفاف شود تا داروهای وارداتی با استفاده از امتیازات خاص شرکت‌های دانش‌بنیان به نام تولیدی داخلی وارد بازار نشوند.



۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن