تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814645761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده آوج با بارش برف همراه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جاده آوج با بارش برف همراه است
رییس پلیس راه استان قزوین از بارش برف در جاده آوج خبر داد و گفت: با توجه به لغزندگی سطح راه ها، از رانندگان می خواهیم با احتیاط کامل در این جاده رانندگی کنند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ بهرام زینلی  اظهار کرد: با توجه به بارش برف که در ساعت های آینده سطح بیشتر راه های استان را در بر خواهد گرفت، رانندگان به توصیه های عوامل پلیس راه مستقر در جاده ها عمل کنند.

به گفته وی، از رانندگانی که قصد عبور از جاده های این استان را دارند درخواست می شود ضمن رعایت مقررات رانندگی، فاصله طولی با خودروی مقابل را حفظ کرده و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: هم اکنون با توجه به خیس بودن سطح راههای استان قزوین و بارش برف در گردنه قسطین لار، تردد در تمامی راهها برقرار است.

وی به سالم بودن لاستیک های خودرو هنگام مسافرت در هوای بارانی تاکید و یادآور شد: در مواقع بارندگی و به دلیل وجود گل و لای ناشی از باران، اصطکاک بین لاستیک با سطح آسفالت کاهش یافته و کف جاده به صورت صابونی شکل درآمده که تعادل خودرو را برای رانندگان مشکل می سازد.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه رانندگان به هنگام بخار گرفتن شیشه های خودرو و کاهش دید، ضمن قرار دادن درجه بخاری خودرو روی شماره یک، کلید AC کولر خود را نیز روشن کنند، اضافه کرد: این عمل باعث گرفته شدن رطوبت هوای موجود در خودرو، افزایش دید راننده را نیز به دنبال دارد.





۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن