تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816751384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

8000 صندلی برای مخاطبان جشنواره درنظر گرفته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: 8000 صندلی برای مخاطبان جشنواره درنظر گرفته شده است فرهنگ > سینما - مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت: هشت هزار صندلی در 26 سالن سینمایی با کیفیت برای بخش مردمی جشنواره سی و چهارم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا فرجی با بیان این که به دلیل استقبال گسترده و چشم‌گیر از جشنواره فیلم فجر، بازتاب فرهنگی و تاثیرات آن در تمام سطوح جامعه ، تصمیم‌گیری برای آن با دقت بیشتری نسبت به سایر جشنواره های بومی انجام می گیرد.
وی ادامه داد: حسب ماموریت و مسئولیت دبیر محترم جشنواره و حساسیت بسیار زیادی که وی در انتخاب سینماهای با کیفیت در شان تماشاگران دارد، تمام تلاشمان را کردم تا پراکندگی و جانمایی جغرافیایی در انتخاب سینماها به گونه ای باشد تا همه علاقمندان جشنواره بتوانند فیلم های مورد علاقه خود را ببینند.
وی افزود: به دلیل مشکلاتی همچون مسافت، مشکل ترافیکی و ایاب و ذهاب که معمولا شهروندان با آن درگیر هستند تلاش کردیم سینماهای جشنواره در یک محدوده جغرافیایی متمرکز نباشد.
فرجی تاکید کرد: تماشاگران و هنر دوستان راغب هستند که فیلم های مورد علاقه خود را در پردیس ها و سینماهای مدرن و با کیفیت ببینند.
مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با بیان این که کمیته انتخاب سینماهای جشنواره فیلم فجر تلاش کرده تا مراتب فوق را مدنظر قرار داشته باشد عنوان کرد: الزامات نمایش آثار در سینماهای منتخب از جمله بررسی دستگاه های نمایش دهنده، آماده سازی سالن های نمایش به سینماهای منتخب اعلام شده و خوشبختانه مالکان و مدیران سینماها از این برنامه استقبال کردند و همراهی و همکاری لازم را انجام دادند.
فرجی با اشاره به حضور کارگردانان و تهیه کنندگان مطرح در بخش های سودای سیمرغ ، نگاه نو و بخش هنر و تجربه گفت: همین موضوع موجب استقبال بی نظیر علاقمندان به سینمای ایران شد به گونه ای که در ساعت های اولیه پیش فروش بلیط ها که از طریق اینترنت انجام شد ما را نگران کم کردن سهم گیشه سینما کرده بود.
فرجی درباره تعداد سالن های سینماهای مردمی نیز توضیح داد: 13 مرکز سینمایی با 26 سالن نمایش فیلم و نزدیک به هشت هزار صندلی با در نظر گرفتن سینماهایی که دارای امکانات لازم کمی و کیفی هستند در خدمت مردم و هنر دوستان قرار گرفته اند.
مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به پردیس سینمایی پرشین کرج عنوان کرد: آنچه که در جشنواره سی و چهارم باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم، همت عالی مالک پردیس سینمایی پرشین کرج است که توانست با آماده سازی چهار سالن نمایش فیلم یکی از بهترین پردیس های سینمایی در استان البرز را برای جشنواره فیلم فجر آماده کند؛ همچنین سالن اصلی این پردیس همزمان با جشنواره فیلم فجر افتتاح می شود.
فرجی درباره سینماهای میزبان اصناف سینمایی یادآور شد: سینماهای فلسطین و سپیده متعلق به هنرمندان و خانه سینما هستند و سینما صحرا به تهیه کنندگان و عوامل تولید فیلم ها تعلق گرفته است. 58245

کلید واژه ها: جشنواره فیلم فجر - سینمای ایران -




دوشنبه 5 بهمن 1394 - 11:39:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن