تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت ساری؛ از خوش نشینی در ته جدول تا غیبت در برابر حریفان!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شنیده شده مشکلات مالی این تیم همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار غیبت از رویارویی در برابر حریفان، ناچار به ترک زودهنگام لیگ دسته دو و حضور در دسته سوم است.
به گزارش تابناک مازندران، تیم پرحاشیه صنعت ساری که این روزها در بدترین شرایط سال های اخیر خود به سر می برد، آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر را به دلیل مشکلات مالی با غیبت و شکست مقابل حریف سپری کرد.
پس از آن بر اساس رویه معمول نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع حریف جنوبی تیم صنعت ساری اعلام شد تا وضعیت بغرنج صنعت با غیبت در بازی به مرحله جدید وارد شود.
باشگاه بحران زده و دسته دومی صنعت ساری در پنج ماه گذشته 5 مربی عوض کرده است و شاید از این لحاظ یک رکورد به نام خود ثبت کرده باشد اما هنوز هم به ترکیب مناسب خود در هدایت این تیم نرسیده است.
صنعت در حال حاضر تنها با 11 امتیاز از 14 بازی خود در ردیف دوم از انتهای جدول 10تیمی گروه چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد و در این فصل دو برد پنج تساوی و هفت باخت را اندوخته است.
شنیده شده مشکلات مالی این تیم که سرپرست آن معتقد به کم کاری هیئت فوتبال و ورزش و جوانان در تسویه آن است، همچنان ادامه دارد و در صورت تکرار غیبت از رویارویی در برابر حریفان ناچار به ترک زودهنگام لیگ دسته دو و حضور در دسته سوم است.
هرچند با این روند نتیجه گیری، سقوط ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن