تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار سرعین: شهر زیرزمینی سرعین تاکنون ناشناخته مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار سرعین:
شهر زیرزمینی سرعین تاکنون ناشناخته مانده است
معاون فرماندار سرعین گفت: شهر زیرزمینی سرعین تاکنون ناشناخته مانده و باید بیش از این معرفی شود تا حضور گردشگران داخلی و خارجی را در این مجموعه زیبا در اطراف روستای کنزق شاهد باشیم.

خبرگزاری فارس: شهر زیرزمینی سرعین تاکنون ناشناخته مانده است



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارشد عصر امروز در نشست با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در سرعین اظهار کرد: با وجود ناموفق بودن برخی از طرح‌های توسعه صنعت گردشگری همچنان شاهد تکرار صدور برخی از مجوزها در ساخت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها هستیم که به هیچ وجه دیگر در سرعین جوابگو نیست. وی با بیان اینکه ما در حال حاضر دچار یک نوع توزیع ثروت در عرصه گردشگری شده‌ایم، تصریح کرد: ما در اندازه و قواره‌های بین‌المللی امکانات و تأسیساتی در سرعین برای جذب گردشگران خارجی نداریم و باید سرمایه‌گذاری‌هایمان را با ظرفیت و توان بالای توسعه گردشگری بین‌المللی و راهنمایی سرمایه‌گذاران به این حوزه تقویت کنیم. معاون فرماندار سرعین گفت: ما انتظار نداریم که در سرعین نسخه عالی سرمایه‌گذاری جهانی مطابق با استانداردها پیاده شود ولی حداقل در عمل می‌توانیم این بستر و ظرفیت را فراهم کنیم تا با استفاده از ایده‌های موفق و جدید حرکت نو در این بخش به انجام برسد. ارشد تولید ایده‌های جدید را منوط به شکل‌گیری اتاق فکر گردشگری اعلام کرد و افزود: قطعاً راه‌اندازی اتاق فکر گردشگری می‌تواند به تولید ایده‌ها و نظریات مثبت جدید در تقویت صنعت گردشگری منجر شود. وی اجتناب از تمرکزگرایی را در این حوزه و توجه به تمام ظرفیت‌های مناطق مختلف استان را یادآور شد و بیان کرد: ما نباید تمرکزمان را تنها روی گردشگری تاریخی به مجموعه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی متمرکز کنیم بلکه به راحتی می‌توانیم از ظرفیت شهر زیرزمینی در قالب غار کنزق و خانه‌های تاریخی و باستانی به وجود آمده در این حوزه بیشتر و بهتر استفاده کنیم. ارشد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ شهر زیرزمینی سرعین تاکنون ناشناخته مانده و باید بیش از این معرفی شود تا حضور گردشگران داخلی و خارجی را در این مجموعه زیبا در اطراف روستای کنزق شاهد باشیم. وی تنوع‌بخشی به صنعت گردشگری را در ابعاد تاریخی، طبیعی و جاذبه‌های متعدد یادآور شد و ادامه داد: به جای آن که در نیر موزه تاریخی، باستانی را راه‌اندازی کنیم، بهتر است در مطلوب‌ترین شرایط موزه مجللی در سرعین راه‌اندازی شود تا امکان بازدید از این موزه فراهم آید. معاون فرماندار سرعین همچنین اهمیت فعال شدن تورگردان‌ها را اعم از داخلی و خارجی در سرعین یادآور شد و اظهار کرد: این تورگردان‌ها می‌توانند زمینه ارائه خدمات کیفی‌تر را در حوزه گردشگری فراهم آورند.

94/11/04 - 17:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن