تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به زمان در حوزه ارزیابی بمنظور جلوگیری از رفتارهای سوء حیاتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش آذربایجانشرقی: توجه به زمان در حوزه ارزیابی بمنظور جلوگیری از رفتارهای سوء حیاتی است رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش آذربایجانشرقی تاکید کرد: توجه به زمان در حوزه ارزیابی بمنظور جلوگیری از رفتارهای سوء حیاتی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۴ بهمن ساعت 10:15

خبرگزاری پانا+توجه به زمان در حوزه ارزیابی بمنظور جلوگیری از رفتارهای سوء حیاتی است

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،علیرضا فرشباف صبح امروز در باشگاه فرهنگیان با بیان ضرورت توجه جدی همکاران به نظم و مقررات در این بخش گفت: یکی از ویژگیها و خصوصیات بارز کارکنان حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نظم و دقت و پیشبرد اهداف بر اساس مقررات باید باشد. رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تاکید بر دقت نظر در توجه به زمان گفت: در حوزه ارزیابی عملکرد توجه به زمان و رسیدگی به موقع به امور بمنظور جلوگیری از رفتارهای سوء و احقاق به موقع حق اهمیت حیاتی دارد.
فرشباف افزود:مهمترین وظیفه ما در این حوزه نظارت بالینی بر عملکرد بخشهای مختلف دستگاه تعلیم و تربیت است.
وی در ادامه عملکرد کارکنان این بخش را به دیده بان تشبیه کرده و اظهار داشت: ما با علم و آگاهی به مسیر و بر اساس اهداف و ماموریت های تعریف شده سیستم را راهنمایی کرده و از رفتارهای سوء که در عملکرد سیستم اختلال ایجاد می کند پیشگیری می کنیم.
فرشباف تصریح کرد: عملکرد این بخش در تصمیم گیری ها و تصمیم سازیها نقش اساسی دارد و ما باید با افزایش توانمندیها نقش خود را به نحو شایسته و مناسب انجام دهیم.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تاکید بر جلب مشارکت و رضایت همکاران و اولیاء در اداره بهتر امور خاطر نشان کرد: امروز با توجه به حساسیت شرایط بیشتر از هر زمانی نیازمند آنیم که با اولیاء و همکاران تعامل داشته و مشارکت عمومی جلب شود و عملکرد ما در این راستا تعیین کننده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن