تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پکرمن: خامس باید صبور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پکرمن: خامس باید صبور باشد خوزه پکرمن،‌سرمربی تیم ملی کلمبیا عنوان کرد که خامس رودرگیس در رئال باید صبور باشد تا به جایگاه خودش برسد.
۱۳۹۴ شنبه ۳ بهمن ساعت 12:15

خبرگزاری پانا+پکرمن

به گزارش خبرگزاری پانا،‌ خامس در این فصل عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته جایگاه ثابتی در مادرید برای خود پیدا کند. حتی عوض شدن مربی هم نتوانسته شرایط برای خامس را عوض کند و تحت هدایت زیدان نیز او همچنان نیمکت نشین است.
پکرمن در این رابطه گفت:" خامس باید صبور باشد. همه ی ما می‌خواهیم که او در تیم باشگاهی اش فیکس باشد و فرم خوبش را به تیم ملی نیز بیاورد. هر اتفاقی بیفتد، باید مثبت به موضوع نگاه کند. اخیرا صحبتی با هم نداشته ایم ،‌از پایان سال قبل. او انتظارات زیادی از تغییر مبی داشت. دوست داشت شرایط با بنیتس زودتر تغییر کند زیرا خاطرات خوبی از فصل گذشته داشت. من او را آرام می‌کردم. هنوز فکر می‌کنم شرایط او در مادرید تغییر مثبت خواهد داشت."
پکرمن ادامه داد:" هنوز ایمان دارم که خامس یک حرفه ای تمام عیار است و می‌داند که نماینده یک کشور بودن چه معنی دارد. در حال حاضر در دوران خوبی قرار ندارد ولی این یک تجربه خوب برای بازیکن جوان است که پیشرفت داشته باشد." 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن