تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814983092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین آیین نامه های مدیریت دانش در مس منطقه کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیر امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مس منطقه کرمان گفت: فرهنگ سازی و تدوین آیین نامه های مدیریت دانش و نصب نرم افزار مدیریت دانش به صورت جامع در کل مس منطقه کرمان پیگیری و اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "حمید حاج محمدی" با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر در بحث مدیریت دانش حدود 60 درصد این طرح در قالب پایلوت های تعیین شده شامل امور ذوب سرچشمه، تغلیظ میدوک و نظارت منطقه پیاده سازی و انجام شده است و در مراحل پایانی کار است.
حاج محمدی در خصوص طرح نظام ارزیابی عملکرد در راستای ارتقاء نیروی کار اظهار داشت: دستورالعمل این طرح در اوایل سال جاری تدوین شد و طرح به صورت پایلوت در امور تغلیظ سرچشمه اجرا و جلسات متعددی جهت آشنایی واحدهای مختلف با دستورالعمل و اهداف طرح برگزار شد.
وی افزود: در حال حاضر این طرح در مرحله خریداری نرم افزار لازم جهت اجرایی کردن نظام ارزیابی عملکرد در مس منطقه کرمان است.
مدیر امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مس منطقه کرمان در خصوص محورهای اصلی تدوین برنامه های سال 94 این اداره گفت: بروز رسانی نیازسنجی مشاغل، مهندسی مجدد فرآیندهای ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.kerman.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن