تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806726138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه ما بستر سازی حضور حداکثری و صیانت از اعتماد مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وظیفه ما بستر سازی حضور حداکثری و صیانت از اعتماد مردم است استان‌ها > سمنان - محمدرضا میرزایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: وظیفه ما بستر سازی برای حضور حداکثری مردم و صیانت از اعتماد مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با حضور میرزایی معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان و باحضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو این شورا در محل سالن کوثر و ستاد انتخابات استان برگزار گردید.
میرزایی در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و با ایجاد نشاط اجتماعی و رعایت حق الناس، افزود: وظیفه ما مسئولین برگزاری انتخابات و مدیران دستگاه های اجرایی، بستر سازی برای حضور حداکثری مردم و صیانت از اعتماد مردم است که با مد نظر قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن انتخابات و رای مردم، می بایست با نهایت تلاش در این خصوص تدبیر و اقدام نماییم.
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: همه دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات و روحانیت معزز، خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات و صدا و سیما و دیگر موثرین، توصیه های مدبرانه و سخنرانی های عالمانه ای برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بستر سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای ارائه نمایند تا با هدایت ایشان نسبت به تبلیغات و اطلاع رسانی مناسیت برگزاری انتخابات اقدام شود و بنحوی قانونمند عمل گردد که هیچ ذهنیتی از جانبداری یا تبلیغ برای جریان و جناح یا شخص خاصی در اذهان متبادر نشود و به اعتماد مردم خدشه ای وارد نگردد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به نزدیک شدن به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: جشن پیروزی انقلاب و دهه فجر، فرصت مغتنمی است که خدمات و فعالیت ها بسیار ارزشمند دولت تدبیر و امید و توفیقات دولت در سیاست داخلی و خارجی برای مردم بازگو شود و امیدواری به بهبود وضعیت و کاهش مشکلات کشور بواسطه درایت و تدبیر این دولت بصورت صادقانه و هنرمندانه برای مردم بیان شود.
وی افزود دستگاه های اجرایی باید به نحو شایسته از فرصت دهه فجر برای بیان دستاوردهای دولت و برنامه ها و فرصت های پیش رو در استان سمنان اقدام نمایند و از این طریق نسبت به افزایش اعتماد و نشاط عمومی و بستر سازی برای حضور حداکثری در انتخابات نیز اقدام نمایند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همچنین با تبریک پیروزی ملت ایران در پرونده هسته ای که استکبار جهانی به ملت ایران تحمیل کرده بود، افزود: این توفیق و پیروزی عظیم نتیجه صبوری ملت ایران و راهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و درایت و برنامه ریزی رئیس محترم جمهوری و هیات دولت و امید و تلاش و دیپلماسی دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای بود که برجام را به فرجامی خوش برای کشور و ملت سرافراز ایران اسلامی و الگوی دیپلماسی و گفتگو در جهان معرفی کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات و اینکه حتی کسانی که احیانا نظام یا رهبری را هم قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند و همچنین با اشاره به سخنان رئیس محترم جمهوری در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که بستر حضور حداکثری را فراهم نمایم و آحاد جامعه ببینند که از طیف فکری خودشان نامزدی در صحنه هست که بتوانند به وی رای بدهند.
میرزایی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت رعایت شان همه نامزدها، افزود: در مرحله اول هیات های اجرایی استان فرمایشات مقام معظم رهبری را بنحو مناسبی انجام دادند و بررسی ها را بر اساس قانون اقدام و اکثر نامزدها که منع قانونی نداشتند تایید شدند. در مرحله دوم نیز هیات نظارت نتایج بررسی هایش را اعلام کرد و امیدواریم در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری پای صندوق های رای و مشارکت همه جریان های سیاسی و آحاد مردم، انشاءا... با تدابیر اعضای محترم شورای نگهبان با انجام بررسی ها در چارچوب قانون، فرمایشات مقام معظم رهبری محقق گردد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تاکید به اینکه رقابت انتخاباتی نباید باعث بداخلاقی و استفاده از ادبیات نامناسب و موضعگیری دور از شان و اخلاق علیه رقیب شود، اظهار امیدواری کرد تا ائمه محترم جمعه و جماعات، مطبوعات و رسانه های گروهی استان، توصیه نمایند که اخلاق اسلامی در تبلیغ و اطلاع رسانی از طرف همه نامزدها و حامیان ایشان رعایت گردد.
میرزایی همچنین از شهرداری ها خواست تا همکاری لازم برای در اختیار گذاشتن همه توانمندی و ظرفیت های تبلیغات و اطلاع رسانی را در اختیار دستگاه های اجرایی که برنامه ای برای انتخابات دارند، داشته باشند.
همچنین در این جلسه کارخایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان با قرائت گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سخنان ریاست محترم جمهوری در خصوص انتخابات، مطالبی در خصوص نقش و اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و تاثیر آن بر حفظ عزت و اقتدار نظام بیان نمود.
همچنین مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو شورای اطلاع رسانی استان گزارش از اقدامات خود در خصوص مصوبات جلسه اول این شورا ارائه نمودند و آمادگی همکاری همه جانبه در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی و بستر سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را اعلام نمودند.

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 29 دی 1394 - 21:07:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن