تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافقنامه حمل و نقل هوایی میان ایران و قزاقستان به‌ امضاء رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
توافقنامه حمل و نقل هوایی میان ایران و قزاقستان به‌ امضاء رسید
توافقنامه حمل و نقل هوایی میان ایران و قزاقستان به‌ امضاء رسید با توجه به تغییر فضای سیاسی و اقتصادی کشورمان پس از اجرای برجام، قراردادی میان ایران و قزاقستان در زمینه توسعه صنعت حمل ونقل هوایی به امضاء رسید.


به گزارش فرهنگ نیوز ، تاوکات لاستایف معاون کمیته هواپیمایی وزارت سرمایه‌گذاری و توسعه جمهوری قزاقستان که ابتدای هفته در رأس هیئتی بلند پایه وارد تهران شده بود، این خبر را اعلام کرد.

وی در سخنانی اظهار داشت: توافقنامه یاد شده میان شرکت هواپیمایی «ایرآستانا» و سازمان هواپیمایی ایران به امضاء‌رسیده است که براساس آن از ماه ژوئن سال جاری میلادی در هفته سه پرواز برنامه‌ای میان دو کشور یعنی تهران – آلماتی برقرار خواهد شد.

در همین حال اسپاناوف معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی «ایرآستانا» در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی ایران درباره افتتاح این خط هوایی گفت: با توجه به اینکه اکنون شرکت هواپیمایی «ماهان» در این مسیر پروازهای برنامه‌ای برقرار کرده، امید است با توجه به حضور شرکت هواپیمایی قزاقستان زمینه رقابت مناسبی ایجاد شده و در ‌‌نهایت مسافران از خدمات ارایه شده بهرمند شوند.

وی که با توجه به اهمیت توسعه صنعت گردشگری در دو سوی مرز‌ها، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نکات در توسعه صنعت گردشگری که هم خواسته کشور ایران است و هم مسئولان قزاقستان به‌دنبال هستند، لازم است دسترسی مسافران و متقاضیان سفر چه در بخش گردشگری و چه میان تجار ساده‌تر و راحت باشد و افتتاح این مسیر هوایی در این راستا گام برداشته است.

از سوی دیگر باغدات امیرف، سفیر قزاقستان در تهران با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: امضاء این قرارداد دقیقاً پس از برطرف‌شدن تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند بیانگر همکاری گسترده میان دو کشور و همچنین تاثیرگذاری روابط میان هر دو سرزمین در اجرایی شدن توافق‌نامه وین باشد که قزاقستان در طول دوره مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 نقش قابل توجهی داشته است.

لازم به یادآوری است در راستای گسترش همکاری‌های تجاری میان دو کشور هیئت‌های تجاری دیگری از قزاقستان به زودی به ایران سفر خواهند کرد.

منبع: تسنیم


94/10/29 - 15:44 - 2016-1-19 15:44:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن