تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پاسخ ظریف به متکبران تازه به دوران رسیده تا حمله تروریستی به قطار ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از پاسخ ظریف به متکبران تازه به دوران رسیده تا حمله تروریستی به قطار ایرانی


از ظریف به متکبران تازه به دوران رسیده/ مکانی : کار اشتباهی نکردم/ باند هکرها متلاشی شد/ ظاهرا ممنوع نیست/اعاده به شعبه بازپرسی/ حمله به قطار ایرانی/ اپل دوباره ایرانی‌ها را مسدود کرد/ شهادت فرمانده پاسگاه از جمله عناوین در حاشیه های اخبار ۲۰ شبکه خب به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های خبر 20 شبکه خبر است. از ظریف به متکبران تازه به دوران رسیده وزیر امور خارجه در توئیتی، پاسخ گستاخی وزیر امور خارجه امارات را داد و نوشت: دیپلماسی، عرصه با تجربه هاست نه متکبران تازه‌ به دوران رسیده. "عبدالله بن زاید"، وزیر امور خارجه امارات در صفحه توییترش به یادداشت ظریف در روزنامه نیویورک تایمز واکنشی غیرمحترمانه و گستاخانه داده و نوشته بود: وقتی این مقاله را خواندم ، احساس کردم یادداشتی از یک وزیر امور خارجه کشورهای اسکاندیناوی است.

مکانی: کار اشتباهی نکردم سوشا مکانی در خصوص اتفاقات اخیری که براش افتاده گفت: کار اشتباهی نکردم و با بستگانم در منزل شخصی جشن گرفته بودیم. سوشا مکانی فردا دوباره قرار است در دادسرای فرهنگ و رسانه و شعبه ویژه جرائم ورزشی حاضرشود تا به اتهاماتش رسیدگی شود. دروازه بان پرسپولیس هفته پیش پس از حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه، بازداشت و به زندان رفت و پس از آن به قید وثیقه از زندان خارج شد.

باند هکرها متلاشی شد افرادی که با نصب بد افزارها در رایانه‌ کافی‌نت‌ها در کرج، از صدها نفر کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. به گفته رئیس پلیس فتای استان البرز، این افراد از این طریق، به حساب و کارت‌های اعتباری دسترسی پیدا می کردند و پس از آن با خرید شارژ و انتقال وجه به حساب‌های جعلی، مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری می کردند. پلیس فتا هشدار داد: به هیچ وجه در کافی نت ها پرداخت‌های مالی انجام ندهید.

ظاهرا ممنوع نیست دو ماه پیش، وزارت صنعت، معدن و تجارت نام 227 قلم کالا که وارداتشان از آمریکا ممنوع خواهد بود را به سازمان توسعه تجارت ابلاغ کرد. حالا قائم‌ مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به برخی خبرها درباره ی واردات خودرو از آمریکا واکنش نشان داده و گفته: تا آنجا که اطلاع دارم، خودرو جزء لیست کالاهای صنعتی ممنوعه از آمریکا نیست.

اعاده به شعبه بازپرسی سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت گفته: پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی به دلیل نواقص تحقیقاتی، به شعبه بازپرسی اعاده شد. به گفته ی قاضی حسینی، این پرونده پس از رفع نواقص به این مجتمع ارجاع می‌شود و دوباره مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

حمله به قطار ایرانی قطار باری ایران به وان ترکیه مورد حمله تروریستی قرار گرفت. خبرگزاری های ترکیه نوشتند: نیروهای پ.ک.ک روز گذشته در مسیر حرکت این قطار بمب کار گذاشتند و این بمب به هنگام گذر قطار باری منفجر شد. براثر انفجار این بمب علاوه بر این قطار برخی منازل مسکونی نزدیک محل انفجار هم آسیب دیدند.

اپل دوباره ایرانی‌ها را مسدود کرد اپل باز هم  استفاده از نرم افزارهای اپ استور را برای ایرانی ها محدود کرد. این رفتار توهین آمیز نه تنها در ایران بلکه کشورهای بسیاری نظیر لبنان، فلسطین، سوریه هم اتفاق افتاده. در حال حاضر امکان دانلود نرم افزار و اپلیکیشن‌های مورد نیاز و ضروری برخی کاربران درحال حاضر وجود ندارد.

شهادت فرمانده پاسگاه فرمانده پاسگاه حسین آباد شوش خوزستان، در درگیری با سارقان شهید شد. سروان عباس نادری، دیشب در جریان تعقیب و گریز یک خودررو مسروقه با شلیک سارقان به شهادت رسید. عوامل شهادت این افسر نیروی انتظامی، در کمتر از یک ساعت به دام پلیس افتادند.  
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن