تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایرانمنش: بخاطر آلودگی هوا ریه‌هایم خونریزی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ایرانمنش: بخاطر آلودگی هوا ریه‌هایم خونریزی کرد
ایرانمنش: بخاطر آلودگی هوا ریه‌هایم خونریزی کرد رضا ایرانمنش گفت: «الان آلودگی هوا بشدت مرا اذیت می‌کند. در حال حاضر خون ریزی‌های من شروع شده و حدود 10 روز است که ریه من خونریزی می‌کند.


به گزارش فرهنگ نیوز، این روزها شدت آلودگی هوا و بی‌تدبیری مسؤولان محیط‌زیست، اعتراض هنرمندان را در بر داشته تا آنان هم در هجرت آسمان آبی شهر لب به گلایه بگشایند.

رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون از جمله افرادی است که در این باره اظهارنظر کرده و گفته است: «الان آلودگی هوا بشدت مرا اذیت می‌کند. در حال حاضر خون ریزی‌های من شروع شده و حدود 10 روز است که ریه من خونریزی می‌کند.

وی ادامه داد: جالب است وقتی رادیو گوش می‌کردم یکی از مسؤولان صحبت می‌کرد و می‌گفت: ما این قابلیت را داریم که بخواهیم وضعیت آب و هوایی را کنترل کنیم!»

بازیگر فیلم «سجاده آتش» در ادامه گفته‌هایش با اشاره به بی‌تفاوتی مسؤولان امر درباره آلودگی هوا افزود: مشکل اصلی ما این است که مسؤولان تا هر بحرانی پیش می‌آید سریع می‌اندازند گردن مردم؛ چیزی که به وضوح وظیفه خودشان است.

وی افزود: به جای این موضوع بیایند بگویند چقدر در این زمینه فرهنگسازی کرده‌اند؟ تا مردم مثلا تک‌سرنشین نیایند. وقتی آدم می‌بیند مسؤولی به جای اینکه تلاشی کند نوک پیکان را به سمت مردم نشانه می‌برد، دلزده می‌شود.

ایرانمنش گفت: همین مترو هم تا جایی که من می‌دانم مشکلات خاص خود را دارد، من که تا به حال به دلیل مشکلات جسمانی سوار نشده‌ام اما می‌دانم آنجا هم ازدیاد جمعیت بیداد می‌کند و مردم به سختی تردد می‌کنند. در خیابان‌ها هم اوضاع اسفناک است و بی‌شک مقصر دولت است؛ مسؤولانی که از وظیفه خود شانه خالی می‌کنند مقصر اصلی هستند. به هر حال امیدوارم به جای شعار دادن‌ها، این دولت تدبیر و امید راهی پیدا کند.
 

منبع: مشرق


94/10/29 - 09:24 - 2016-1-19 09:24:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن