تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814996831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش منوجان: سرانه مدارس شبانه‌روزی منوجان جوابگو نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش منوجان:
سرانه مدارس شبانه‌روزی منوجان جوابگو نیست
مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت: مدارس شبانه‌روزی در این شهرستان نیاز به اعتبار دارد؛ چراکه سرانه آنها جوابگو نیست و دراین زمینه باید چاره‌ای اندیشیده شود.

خبرگزاری فارس: سرانه مدارس شبانه‌روزی منوجان جوابگو نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم چتروز صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: حرکت خوبی که در آموزش و پرورش صورت گرفته برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری است که بیش از یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان شرکت کردند.
مدیر آموزش و پرورش منوجان خاطرنشان کرد: مدارس شبانه‌روزی ما نیاز به اعتبار دارد چراکه سرانه آنها جوابگو نیست و دراین زمینه باید چاره‌ای اندیشیده شود.
چتروز گفت: با توجه به اینکه دولت به‌تنهایی قادر به توسعه فضاهای آموزشی نیست باید در این زمینه از ظرفیت خیران استفاده کنیم.
وی ادامه داد: حرکت دیگری که در آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت، تجهیز مدارس بود که انجام شد اما مدارس فرسوده‌ای داریم که نیاز به اعتبار دارد تا مشکلات آنها برطرف شود.
مدیر آموزش و پرورش منوجان عنوان کرد: آموزش و پرورش یک سرمایه برای همه است و با کمک همدیگر باید بتوانیم یک آموزش و پرورش با نشاط را داشته باشیم.
وی یادآور شد: در راستای تقویت و کمک کردن به نهاد آموزش و پرورش هر کمکی که از دست ما برمی‌آید باید انجام دهیم و نباید ذره‌ای کوتاهی کنیم.

94/10/29 - 09:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن