تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت اظهارات نتانیاهو در خصوص اذان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
محکومیت اظهارات نتانیاهو در خصوص اذان
محکومیت اظهارات نتانیاهو در خصوص اذان حزب جبهه عمل اسلامی اردن اظهارات توهین آمیز بنیامین نتانیاهو در خصوص اذان را محکوم کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، حزب جبهه عمل اسلامی اردن اظهارات توهین آمیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اذان و برچیدن بلندگوها از مساجد را محکوم کرد.

«نعیم الخصاونه» مسئول بخش فلسطین در این حزب گفت: اظهارات نتانیاهو نشان دهنده کینه نسبت به شعائر اسلامی و نفرتی است که مقامات رژیم صهیونیستی از اسلام و دیگر ادیان دارند.

وی همچنین به همزمانی این اظهارات به نوشتن شعارهایی از سوی صهیونیست ها که خواهان کشتن مسیحیان و بیرون کردن آنها از فلسطین شده بود، اشاره نمود.

الخصاونه با غیرقابل قبول دانستن این یاوه گویی ها از لحاظ دینی و انسانی، آن را در راستای راهبرد نتانیاهو و مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی فلسطین و زمینه سازی برای کوچاندن عرب ها و خالی کردن فلسطین از ساکنان عرب و مسیحی برشمرد.

لازم به ذکر است که بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی سخیف به بلندگوهای مساجد حمله کرده و مدعی شده بود که صدای آنها باعث اذیت مردم می شود و چنین چیزی در کشورهای عربی یا اروپایی وجود ندارد.

منبع: مهر


94/10/29 - 08:32 - 2016-1-19 08:32:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن